کایلی جنر و تیموتی شالامی بلاخره رابطه خود را علنی کردند!

کایلی جنر و تیموتی شالامی بلاخره رابطه خود را علنی کردند!

«کایلی جنر» و «تیموتی شالامی» محافظه‌کاری خود را درباره حضور در ملا عام کنار گذاشته و با هم به تماشای کنسرت بیانسه رفتند.

بازیگرها- این دو پا را از این هم فراتر گذاشته و در سومین شب کنسرت تور جهانی رنسانس بیانسه در لس‌آنجلس با خلق لحظاتی صمیمانه، همدیگر را بوسیدند.

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، تیموتی شالامی ۲۷ ساله آمریکایی-فرانسوی و ستاره فیلم «تلماسه» افتخارهای فراوانی در سینما دارد ازجمله نامزدی جایزه اسکار، دو جایزه گلدن گلوب و سه جایزه فیلم بفتا و در خارج از دنیای سینما، او یک پسر خوش‌تیپ و نماد مد شناخته می‌شود.

کایلی جنر ۲۶ ساله از یکی از مشهورترین خانواده‌های آمریکایی می‌آید و خواهر ناتنی کارداشیان ها است. جنر از اواسط دهه ۲۰۱۰ یک چهره تأثیرگذار در فرهنگ آمریکایی بوده است.

در سال ۲۰۱۹، مجله فوربز دارایی خالص جنر را یک میلیارد دلار تخمین زد و او را جوان‌ترین میلیاردر خودساخته جهان در سن ۲۱ سالگی نامید، هرچند به «خودساخته» خواندن جنر انتقادهای فراوانی شد و در می ۲۰۲۰، فوربز در بیانیه‌ای جنر را به جعل اسناد مالیاتی متهم کرد.

اولین زمزمه‌ها از رابطه این دو از جایی بلندتر شد که منبعی در ماه آوریل به نشریه پیپل گفت که این دو «در حال رفت‌وآمد و آشنایی با یکدیگر» هستند. این دو در نمایش هفته مد پاریس در معرفی مجموعه ژان پل گوتیه در ژانویه هم با هم بودند.

خواهران جنر، کیم و کلوئه کارداشیان و همچنین خواهرزاده هایش نورث و پنه لوپه هم در این کنسرت حاضر بودند.

نوشته کایلی جنر و تیموتی شالامی بلاخره رابطه خود را علنی کردند! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.