کدام بازیگران از جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ انصراف دادند؟ – اندلرن ⭐️

کدام بازیگران از جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ انصراف دادند؟ – اندلرن ⭐️

کدام بازیگران از جشنواره فیلم فجر 1401 انصراف داده اند؟

علی نصیریان و هانیه توسلی و فرشته حسینی از هنرمندان معروفی بودند که اعلام کردند در جشنواره فیلم فجر 1401 شرکت نخواهند کرد.

جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ حواشی خاص خود را دارد و برخی از چهره های هنری اعلام کردند که در این جشنواره حضور پیدا نخواهم کرد.

رسانه های معاند و ضد انقلاب که مانور بسیار زیادی برای این اتفاق داده بودند و نقش مهمی را در این تصمیم گری ها ایفا کرده اند.

رسانه های بیگانه سعی کردند که فضا را برای حضور چهره ها در این جشنواره محدود کنند و در فراخوان های مختلفی اعلام کرده بودند که چهره‌های هنری نباید در جشنواره فیلم فجر شرکت کنند و به نوعی آن را تحریم کنند و تا به حال چند چهره معروف اعلام کناره‌گیری از جشنواره فیلم فجر کردند هانیه توسلی و علی نصیریان و فرشته حسینی از جمله چهره هایی بوده که در این جشنواره اعلام کردند حضور پیدا نخواهند کرد.

کدام بازیگران از جشنواره فیلم فجر 1401 انصراف داده اند؟

شاید یکی از دلایل اصلی این اتفاق بازداشت برخی از چهره های هنری از جمله ترانه علیدوستی و کتایون ریاحی و سایر هنرمندانی بود که برای مدتی بازداشت و در نهایت آزاد شدند جشنواره فیلم فجر امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل پیش می رود.

علی نصیریان، بازیگر شناخته‌شده تاریخ هنرهای نمایشی ایران با انتشار نامه ای خطاب به دبیر جشنواره فجر خواستار حذف نامش از هر برنامه جشنواره فیلم فجر شد.

علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از حضور در جشنواره فجر انصراف داد.

نام آقای نصیریان به عنوان یکی از بازیگران فیلم‌های اعلام شده جشنواره چهل و یکم فجر دیده می‌شد.

نوشته کدام بازیگران از جشنواره فیلم فجر 1401 انصراف دادند؟ اولین بار در اندلرن ⭐️. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.