کدام گوشی های پرچمدار در اکتبر ۲۰۲۴ معرفی می شوند + لیست گوشی ها – بازیگرها

کدام گوشی های پرچمدار در اکتبر ۲۰۲۴ معرفی می شوند + لیست گوشی ها – بازیگرها

با نزدیک شدن به اکتبر 2024، بسیاری از گوشی هایی که تاکنون فقط شایعه شده اند، معرفی خواهند شد. در میان اخبار گوشی های پرچمدار، تاریخ احتمالی سری آنر مجیک 7 و تاریخ عرضه وان پلاس 13 بیشترین مستندات را دارند.

اطلاع رسانی کند ماسه تلفنسری Honor Magic 7 قرار است در تاریخ 30 اکتبر در چین عرضه شود. علاوه بر این، شایعه شده است که OnePlus 13 در این ماه رونمایی خواهد شد. البته تاریخ در نظر گرفته شده برای معرفی وان پلاس 13 دقیق نیست اما احتمالا برای اواخر مهر ماه برنامه ریزی شده است.

راهنمای خرید بازیگرها

اکتبر 2024; یک ماه پر از گوشی های پرچمدار در چین عرضه می شود

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منابع مختلف، OnePlus، Vivo و Xiaomi در حال آماده سازی برای معرفی پرچمداران جدید خود هستند. در این ارائه از سری جدید آنر، کمی غیرمنتظره است. زیرا سری Honor Magic 6 در ژانویه معرفی شد.

این نشان می دهد که Honor قصد دارد همگام با سایر برندهای معرفی کننده محصولات خود در این ماه حرکت کند و به دنبال تغییر در عمل است.

همچنین سری Vivo X200 از 14 اکتبر شروع می شود سری 15 شیائومی آنها در 23 اکتبر اعلام خواهند شد. شایعات دیگری مبنی بر عرضه Oppo Find X8 در این ماه وجود دارد.

دلیل معرفی همزمان این گوشی های پرچمدار چیست؟

احتمالاً دلیل اینکه همه این برندها تصمیم گرفته اند گوشی های پرچمدار خود را در این ماه معرفی کنند این باشد که دو تراشه پرچمدار نیز در این ماه معرفی می شوند.

آره دو پرچمدار کوالکام و مدیاتک در این ماه معرفی خواهند شد. کوالکام قصد دارد از نسل چهارم اسنپدراگون 8 به عنوان سازنده این گوشی ها استفاده کند وان پلاس 13سری Honor Magic 7 و Xiaomi 15 در پایان ماه اکتبر عرضه خواهند شد. از سوی دیگر، مدیاتک پردازنده قدرتمند Dimension 9400 را در 9 اکتبر ارائه خواهد کرد. این تراشه احتمالا داخل است گوشی های سری Oppo Find X8 و Vivo X200 استفاده خواهد شد.

در زیر جدول زمانی مورد انتظار برای معرفی برخی از گوشی های پرچمدار از جمله:

  • رویداد معرفی Magic 7 Honor در 30 اکتبر
  • رویداد معرفی شیائومی 15 در 23 اکتبر
  • رویداد معرفی OnePlus 13 در پایان اکتبر
  • رویداد معرفی X 200 را در 14 اکتبر تماشا کنید

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که تمامی گوشی هایی که در این ماه عرضه خواهند شد ابتدا در بازار چین و سپس در بازار جهانی عرضه خواهند شد. به عنوان مثال، عرضه جهانی OnePlus 13 برای اوایل سال آینده برنامه ریزی شده است.

ویژگی های مشترک گوشی های ذکر شده چیست؟

علاوه بر پردازنده‌های جدید، انتظار می‌رود این گوشی‌ها نقاط مشترک دیگری مانند باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سیمی حدود 100 وات، استانداردهای IP68 یا IP69 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب و در نهایت حداقل 12 گیگابایت رم داشته باشند.

شباهت‌های فنی می‌تواند زمان‌بندی مشابه این راه‌اندازی‌ها را توضیح دهد، زیرا شرکت‌ها احتمالاً می‌خواهند با جذب مشتریان بیشتر، سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: