کریم فراموش نمی شود

باقری

محرک بامان باقری در کنسرت محسن یگانه

هدف امروز: یک روز پس از اینکه صحبت هایی مبنی بر جدایی کریم باقری از کادرفنی پرسپولیس مطرح شد، او در کنسرت محسن یگانه حاضر شد و مورد تشویق مردم قرار گرفت. این در حالی است که چندی پیش او در ویژه برنامه جام ملت های آسیا با پژمان جمشیدی گفت: در بخشی از صحبت هایش درباره دلایل جدایی اش از پرسپولیس گفته بود که باشگاه پرسپولیس نقشی در جدایی اش نداشته است. و اینکه این موضوع به مسائل خارجی مربوط می شد.

باقری همچنین از صحبت های رضا درویش گلایه کرد و با تکذیب ادعای وی در خصوص مسائل شخصی اعلام کرد که از زمان جدایی از پرسپولیس هیچ فعالیت تجاری نداشته و این دلیل جدایی آنها نبوده است. وی در ادامه عنوان کرد با توجه به این اتفاقات، احتمال بازگشت او در این فصل به پرسپولیس بسیار کم است. با فرض اینکه کریم باقری عملاً اتفاقی را که برای او افتاده است، گفته است، باید گفت که این افشاگری منحصر به خودش نیست.

اکنون تمام رویدادهای گذشته را می توان یکی یکی رمزگشایی کرد. می توانید بفهمید که چرا بسیاری از مردم فوتبال را ترک می کنند. افراد مشهوری که به یکباره از جغرافیای فوتبال محو شدند. از محمد دادکان و علی دایی بگیرید تا وریا غفوری و کریم باقری و دیگران. حتی می توان برخی حرکت ها و نصب ها را در این دسته قرار داد. تغییرات مدیریتی در فدراسیون فوتبال و سایر سازمان های ورزشی. می توان اظهارات داریوش مصطفوی را بازخوانی کرد که در یک برنامه زنده تلویزیونی گفته بود یکی از سازمان ها شهاب الدین عزیزخادم را برای برکناری از ریاست فدراسیون فوتبال تحت فشار قرار داده است. البته در تمامی موارد ذکر شده و ناگفته همواره در رسانه ها و صحبت های مردم گمانه زنی هایی در مورد دلایل خروج ناگهانی چهره ها مطرح می شد، اما هیچ کس تا به حال به این وضوح صحبت نکرده بود. می‌توانیم ویژگی‌ها و تنش‌های چنین فرآیندی را بر اساس آنچه اتفاق افتاده است دسته‌بندی کنیم: اولاً، چنین توصیه‌هایی هرگز رسمی نیستند. یعنی راهی نیست که یک سازمان به فلان فدراسیون یا فلان باشگاه نامه بنویسد که آن شخص از این به بعد اینجا نباشد! همانطور که گفته شد، همه چیز به صورت شفاهی انجام می شود. مثلا به مدیرعامل یک باشگاه می گویند با کریم باقری تمدید نکن.

مدیرعامل باشگاه که از یک سو با فشار هواداران و از سوی دیگر با فشار نهادهای خارج از فوتبال مواجه است، با خود تناقض دارد. مثل رضا درویش که یک بار گفته بود یحیی گل محمدی کریم باقری را دوست ندارد و وقتی یحیی تکذیب کرد گفت که کریم خودش نمی‌خواهد بیاید دنبال کار و … چون نمی‌توانستم بگویم. به من گفتند نه برای تمدید با باقری. سوال این است: آیا افرادی که چنین تصمیماتی می گیرند هزینه ها را در نظر گرفته اند؟ آیا می دانید گاهی جابجایی یک فرد مسیر یک سیستم و یک سازمان را به کلی تغییر می دهد؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برکناری مدیران موفق فدراسیون فوتبال و دیگر چهره های مهم در این عرصه چه معنایی داشته است؟ تمام این هزینه‌های مادی و معنوی صرفاً ناشی از تفکر شخصی بود که برخی دوست نداشتند.

The post کریم فراموش نمی شود اولین بار در روزنامه آرمان مزور پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.