کلیپ من از اون آسمان آبی میخوام با صدای بانوی آملی سروصدا به پا کرد

کلیپ من از اون آسمان آبی میخوام با صدای بانوی آملی سروصدا به پا کرد

در این قسمت از سایت بازیگرها مطلبی در مورد کلیپ من از آن آسمان آبی با صدای یک بانوی آملی را برای شما آورده ایم.

کلیپ خوانندگی زن آملی دلم آسمان آبی میخواهد

در یکی از کلیپ های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بانوی اهل شهرستان عامل با صدای زیبای خود آهنگ «آسمان آبی می خواهم» را می خواند. این فیلم کوتاه در میان کاربران اینستاگرام سر و صدایی به پا کرده و موجی از شادی و شگفتی را به همراه داشته است. علی سلوتی یکی از کاربران فضای مجازی گفت: ایشان بانوی بزرگواری از شهرستان آمل هستند که توسط دوست بزرگوار پیانیستمان که فکر می کنم آقای علی اخان هستند کشف و به استودیوی خود بردند. با هزینه شما این ویدیو مربوط به چند ماه پیش است. اگه نمیدونید قضاوت نکنیم 😉 تی وی پلاس هم یه دل برای زیبایی نمایش گذاشت. و علی اخوان نیز در پاسخ به این کاربر گفت: ممنون از همراهی شما ❤️همانطور که گفتید من حتی نمیدونستم دوستانم این پست رو برام فرستادند. اگر تبلیغاتی بود از من یا خواننده یاد می شد.

احکام شرعی صدای خواننده زن

– اگر صدای زن (چه مجرد و چه با زن و چه با مرد) غنى نباشد و گوش دادن به صداى او براى لذت و ربا نباشد و فسادى در آن نباشد، اشكال ندارد. اگر مفسده یا تحریک کننده شهوت باشد جایز نیست.

س: آیا گوش دادن به آواز زن خارجی برای مرد به قصد لذت بردن از حلال او جایز است؟ آیا جایز است زن برای شوهرش ثروتمند باشد و بالعکس؟ و آیا این گفته صحیح است که شرع مقدس غنا به دلیل استفاده با مجمع بازیها و بازیها و عدم شرکت آن دو ممنوع شده است و تحریم غنا نتیجه تحریم آن مجالس است؟

ج: گوش دادن به غنا که عبارت است از پايين آوردن صدا به خوبي و مناسب در مجالس لهو و گناه، حتي آواز زن براي شوهر و بالعکس، و قصد لذت بردن از شوهر، گوش دادن به غنا ممنوع است. مجاز نیست کند و حرمت مال و امثال آن با عبادت شرع ثابت می شود و از احکام ثابت فقه شیعه محسوب می شود و محدوده ملاک های فرضی و روانی و آثار اجتماعی نیست، بلکه تا زمانی که این عنوان اطلاق می شود. از نظر حرام، حکم آنها احترام است و باید مطلقاً از آن پرهیز کرد.


بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً جهت اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده دیدگاه رسانه بازیگرها نیست. بازیگرها در شبکه های اجتماعی داخلی

کلیپ من می خواهم از آن آسمان آبی با صدای بانوی آملی سر و صدا به پا کرد و اولین بار در سایت بازیگرها منتشر شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.