کمتر از ۳۸ درصد مردم اخبار را در رادیو و تلویزیون دنبال می کنند. رسانه های دولتی در مواجهه با شبکه های اجتماعی اقتدار خود را از دست می دهند – بازیگرها

کمتر از ۳۸ درصد مردم اخبار را در رادیو و تلویزیون دنبال می کنند.  رسانه های دولتی در مواجهه با شبکه های اجتماعی اقتدار خود را از دست می دهند – بازیگرها

کمتر از 38 درصد مردم اخبار را در رادیو و تلویزیون دنبال می کنند. رسانه های دولتی در مواجهه با شبکه های اجتماعی اقتدار خود را از دست می دهند اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

آخرین نظرسنجی ایسپا نشان می دهد که کمتر از 38 درصد از مردم اخبار را از طریق رادیو دنبال می کنند و 31 درصد ترجیح می دهند این کار را از طریق رادیو انجام دهند. شبکه های اجتماعی انجام دادن.

این آمار نسبت به نتایج نظرسنجی 2016 تغییر کرده و به نظر می رسد در آینده نزدیک شبکه های اجتماعی بتوانند اقتدار رسانه ها را از صدا و سیما بگیرند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • نحوه دانلود از یوتیوب؛ بهترین اپلیکیشن ها و سایت ها برای دانلود ویدیوهای یوتیوب
  • نحوه دانلود از اینستاگرام; بهترین برنامه ها و سایت ها برای دانلود عکس ها و فیلم های اینستا
  • نحوه رفع خطای کروم dns_probe_finished_nxdomain. چگونه خطاهای اندروید و ویندوز را حذف کنیم

رسانه های دولتی در مقایسه با شبکه های اجتماعی اقتدار خود را از دست می دهند

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در مورد انتخابات شورای اسلامی که در آبان ماه 1402 با شرکت 5086 نفر در سراسر کشور برگزار شد، نظرسنجی انجام داد. این نظرسنجی به صورت حضوری و شامل شهروندان بالای 18 سال انجام شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی در گفتگو با ایسنا گفت:

نتایج جدید نشان داده است که منابع خبری مانند رسانه ملی و شبکه های اجتماعی مجازی در بین مردم به عنوان مهم ترین منابع برای پیگیری اخبار شناخته می شوند. بر اساس این یافته‌ها، 37.9 درصد افراد اعلام کرده‌اند که اخبار را بیشتر از طریق رسانه ملی مانند رادیو، 31 درصد از مردم از طریق شبکه‌های اجتماعی مجازی و 8.9 درصد از مردم اخبار کشور را از طریق ماهواره دنبال می‌کنند. انجام دادن. گفتنی است بیشتر محتوای خبری و اطلاع رسانی کشور در شبکه های اجتماعی توسط خبرگزاری ها و پایگاه های خبری رسمی تولید می شود.

شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی

مطالعه SPA در سال 1395 نشان داد که در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، صداوسیما با 51.5 درصد پیشتاز اعتماد مردم تهران است. این نظرسنجی همچنین نشان داد که 13 درصد مردم به شبکه های ماهواره ای بیشتر و 12 درصد به شبکه های اجتماعی اعتماد بیشتری دارند.

در حال حاضر 31 درصد از مردم ترجیح می دهند اخبار را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنند. این نشان می دهد که اعتماد به شبکه های اجتماعی در حال افزایش است و بنابراین احتمالا در آینده نزدیک صداوسیما بتواند وظیفه ارتباطی خود را به طور کامل به شبکه های اجتماعی منتقل کند. کاهش سهم شبکه های ماهواره ای در رصد اخبار نیز حکایت از تغییر جالب الگوی مصرف خبر دارد.

بیشتر بخوانید:

  • حذف اکانت تلگرام
  • آموزش حذف اکانت ایتا
  • حذف اکانت اسنپ چت
  • چگونه بفهمیم تلگرام هک شده است؟
  • مخفی کردن شماره در تلگرام

نظر شما در مورد پیگیری اخبار از طریق شبکه های اجتماعی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. دو برابر و با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

کمتر از 38 درصد مردم اخبار را در رادیو و تلویزیون دنبال می کنند. رسانه های دولتی در مواجهه با شبکه های اجتماعی اقتدار خود را از دست می دهند اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.