کمتر کسی از ازدواج این زوج هالیوودی خبر دارد!

کمتر کسی از ازدواج این زوج هالیوودی خبر دارد!

ایوا مندز بازیگر 49 ساله آمریکایی در مصاحبه اخیر خود دلیل عدم حضورش در فرش قرمز با همسر معروفش رایان گاسلینگ را فاش کرده است.

به بازیگرها – اگرچه اوا مندز و رایان گاسلینگ نزدیک به 12 سال است که با هم هستند، اما اطلاعات کمی در مورد این زوج وجود دارد!

به گزارش گروه ترجمه صبح، ایوا مندز دلیل منحصر به فرد خود برای شرکت نکردن در مراسم فرش قرمز را با همسرش رایان گاسلینگ در میان گذاشته است.

اوا مندز به قدری به حریم خصوصی خانواده اش اهمیت می دهد که با همسر مشهورش در مراسم شرکت نمی کند. این زوج بازیگر دو دختر دارند. اسمرالدا هشت ساله و آمادای شش ساله.

ازدواج دو همبازی هالیوودی!

اوا پس از به اشتراک گذاشتن ویدیویی از اولین فیلم مشترک این زوج، The Place Beyond The Pines، درباره ازدواجش با رایان گاسلینگ سوال شده است.

این فیلم که در سال 2012 اکران شد، آغاز رابطه عاطفی این زوج هالیوودی است. طرفداران از مندس پرسیده اند که چرا عکس های بیشتری با رایان گاسلینگ منتشر نمی کند.

اظهار نظر یکی از طرفداران در مورد رابطه این زوج سرانجام باعث شد تا اوا در مورد ازدواج خود صحبت کند.

او در پاسخ به یکی از طرفداران که از او خواسته بود برای فیلم جدید گاسلینگ، باربی روی فرش قرمز حضور داشته باشد، نوشت: «چه نظر عالی، ممنون. اما ما این کارها را با هم انجام نمی دهیم.»

ایوا همچنین افزود: انتشار این عکس ها برای من راحت تر است، به گزارش صبح امروز، این عکس ها قبلاً در اینترنت منتشر شده بود، وی در کامنت بعدی خود در زیر همین پست اضافه کرد که تنها یک بار با آن روی فرش قرمز ظاهر شده است. دخترش.

وقتی از او خواسته شد توضیح دهد که چرا در پست کردن عکس های خانوادگی احساس راحتی نمی کند، نوشت: “منظورم “راحت نیست” است، فقط این است که ما برای حریم خصوصی خود ارزش قائل هستیم. ما نمی خواهیم تمام لحظات خصوصی خود را در اینترنت منتشر کنیم.

 

کمتر کسی از ازدواج این زوج هالیوودی خبر دارد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.