کنسول قابل حمل ایکس باکس با سیستم عامل ویندوز در راه است. بازی را به صورت آفلاین بازی کنید – بازیگرها

کنسول قابل حمل ایکس باکس با سیستم عامل ویندوز در راه است.  بازی را به صورت آفلاین بازی کنید – بازیگرها

کنسول قابل حمل ایکس باکس با سیستم عامل ویندوز در راه است. بازی آفلاین بازی اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

این خبر حاکی از پیشرفت در صنعت بازی است. به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد یک کنسول قابل حمل تولید کند که بر روی سیستم عامل ویندوز کار می کند. مایکروسافت قصد دارد به صورت مستقل و بدون همکاری با سایر شرکت ها وارد عرصه کنسول های قابل حمل شود که پس از موفقیت در فروش کنسول های قابل حملی مانند Steam Deck، ایسوس و لنوو نیز به دنبال تولید محصولات مشابه هستند.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت Copilot را به دستگاه های بیشتری با ویندوز 11 و 10 می آورد

کنسول قابل حمل ایکس باکس با سیستم عامل ویندوز

شایعه شده است که مایکروسافت در حال کار بر روی یک کنسول دستی مبتنی بر ویندوز است که از سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی ها استفاده می کند و احتمالاً در آینده نزدیک وارد بازار خواهد شد.

طبق شایعات، مایکروسافت به دنبال توسعه اکوسیستم ایکس باکس خود است و نمونه های آزمایشی این دستگاه را به طور مستقل توسعه داده است. به همین ترتیب، اظهارات «فیل اسپنسر»، مدیرعامل بخش بازی‌های مایکروسافت و ایکس‌باکس نیز نشان می‌دهد که پروژه بعدی این بخش منحصربه‌فرد و قدرتمند خواهد بود.

اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی در مورد روند توسعه و تاریخ معرفی دستگاه منتشر نشده است. مایکروسافت احتمالاً به دنبال تولید آن است کنسول مستقل با امکان انجام بازی های آفلاین با وجود علاقه کمتر گیمرها به کنسول هایی که فقط می توانند بازی ها را پخش کنند، این تصمیم می تواند جامعه ای از کاربرانی را که به دنبال راه حل سرگرمی همه کاره هستند، جذب کند.

بیشتر بخوانید:

  • رفع خطای ویندوز 0xc0000001
  • حل مشکل شناسایی نشدن هارد در ویندوز
  • بهترین لپ تاپ های مایکروسافت 2024
  • بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان 2024
  • بهترین لپ تاپ های هواوی 2024
  • مایکروسافت Copilot Pro را در دستگاه های هوشمند رایگان می کند

کنسول قابل حمل ایکس باکس با سیستم عامل ویندوز در راه است. بازی آفلاین بازی اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.