کورنینگ Gorilla Glass 7i را ارائه می‌کند، محافظ فوق‌العاده مقاوم برای گوشی‌های میان‌رده – Tekrato

کورنینگ Gorilla Glass 7i را ارائه می‌کند، محافظ فوق‌العاده مقاوم برای گوشی‌های میان‌رده – Tekrato

مقاله Corning محافظ فوق‌العاده مقاوم Gorilla Glass 7i برای گوشی‌های میان‌رده را معرفی می‌کند، اولین بار در وب‌سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

چهار سال پیش، Corning نسل هفتم شیشه‌های مقاوم خود را با نام تجاری Gorilla Glass Victus معرفی کرد که برای دستگاه‌های درجه یک طراحی شده است. با این حال، اکنون این شرکت شیشه جدیدی به نام Gorilla Glass 7i برای «دستگاه های میان رده و ارزان قیمت» معرفی کرده است.این شیشه جدید برای گوشی های میان رده و مقرون به صرفه طراحی شده است. چرا “7i” وقتی نسخه 7 وجود ندارد؟ کورنینگ توضیح می‌دهد که این شیشه‌ای نسل هفتمی است (مانند Victus) و این نام برای نشان دادن «نوآوری پیشرو در صنعت برای دستگاه‌های میان‌رده» انتخاب شده است.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های سال 2024
  • بهترین گوشی های موبایل ارزان قیمت 2024

گوریلا گلس 7i بادوام تر از همیشه

طبق گفته Coring، Gorilla Glass 7i می تواند در برابر قطرات تا ارتفاع 1 متر (3.3 فوت) بر روی سطوح ناهموار مانند آسفالت بدون شکستن دوام بیاورد، در حالی که شیشه های مشابه موجود در بازار فقط می توانند نیمی از این ارتفاع را تحمل کنند. به علاوه، 7i دو برابر شیشه های رقابتی در برابر خط و خش مقاوم است.

فرمولاسیون گوریلا گلس 7i طراحی شده برای مناسب بودن طیف گسترده ای از تلفن ها در قیمت های مختلف، همچنین تمرکز ویژه ای بر پایداری و محیط زیست دارد، زیرا این شیشه برای مدل های رایج و پرفروش استفاده خواهد شد.

گوریلا گلس 7i بادوام تر از همیشه

اما چرا نیاز به 7i احساس شد؟ سال 2024 است و هنوز بسیاری از گوشی های فعلی موجود در بازار مانند Nothing Phone (2a) و Poco F6 Pro که بهترین گوشی های میان رده 2024 در نظر گرفته شده است که آنها از گوریلا گلس 5 استفاده می کنند. سایر گوشی ها مانند پیکسل 8a از گوریلا گلس 3 استفاده می کنند که در سال 2013 معرفی شد.

GG5 در سال 2016 معرفی شد و 8 سال از آن می گذرد. به نظر می رسد زمان آن رسیده است که Coring با تولید محافظی بادوام تر، جان تازه ای به محصولات میان رده بدهد.

Corning و شرکای آن احساس کردند که نیاز به گزینه مدرن تری برای دستگاه های ارزان قیمت وجود دارد که بتواند با روند اخیر قرار دادن نمایشگرهای با کیفیت بالا در مدل های میان رده مطابقت داشته باشد. نمایشگرهای 10 بیتی و حتی 12 بیتی OLED دیگر کمیاب نیستند و از میانگین اندازه صفحه نمایش در سال 2016 که GG5 معرفی شد بسیار بزرگتر شده اند. بنابراین، نیاز به شیشه ای ایجاد شد که بین GG5 و Victus قرار گیرد.

طبق گفته Corning، Oppo اولین شرکتی خواهد بود که گوشی های خود را به گوریلا گلس 7i مجهز می کند. انتظار می رود این شرکت جزئیات بیشتری در این مورد منتشر کند.

جالب‌تر اینکه گوریلا گلس 7i علاوه بر گوشی‌ها، برای ساعت‌های هوشمند و سایر دستگاه‌هایی که به شیشه‌های مقاوم در برابر خش و خش نیاز دارند نیز مناسب است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های شیائومی در سال 2024
  • بهترین گوشی های سامسونگ 2024
  • بهترین گوشی های هواوی در سال 2024
  • بهترین گوشی های OnePlus در سال 2024

منبع: gsmarena

مقاله Corning محافظ فوق‌العاده مقاوم Gorilla Glass 7i برای گوشی‌های میان‌رده را معرفی می‌کند، اولین بار در وب‌سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.