«کیتی پری» به خاطر نامزدش اعتیاد را ترک کرد!

«کیتی پری» به خاطر نامزدش اعتیاد را ترک کرد!

کیتی پری خواننده مشهور اعتراف کرد که به دلیل قولی که به نامزد بازیگرش، اورلاندو بلوم داده، ۵ هفته است که اعتیاد خود را ترک کرده است!

بامداد – کیتی پری خواننده آمریکایی و داور برنامه امریکن آیدل به همسر آینده اش اورلاندو بلوم قول داد که دیگر مشروب ننوشد!

به گزارش گروه ترجمه صبح، کیتی پری اعتراف کرده است که از زمانی که به نامزدش اورلاندو بلوم قول داده است، بیش از یک ماه است که یک قطره الکل ننوشیده است.

این خواننده 38 ساله فاش کرده است که می خواهد اعتیاد خود را برای بازیگر 46 ساله دزدان دریایی کارائیب ترک کند.

کیتی پری زمانی که از او برای شرکت در یک رویداد انتخاب کوکتل دعوت شد، این قول را به نامزدش داد.

با این حال، او هیچ یک از نوشیدنی ها را در رویداد نیویورک امتحان نکرد، در عوض آن را به داوران American Idol، لیونل ریچی، لوک برایان و رایان سیکرست مجری برنامه واگذار کرد.

وی در این مراسم با افتخار به خبرنگاران گفت: امروز پنج هفته است که هوشیار هستم. به گزارش صبح کیتی پری، وی همچنین خطاب به حضار گفت:

من با شریک زندگیم، نامزدم اورلاندو بلوم نامزد کرده ام و می خواهم بروم.

من قول داده ام

وی در پاسخ به همکارش که پرسید آیا با شرکت در چنین مراسمی وسوسه نمی شوی که برگردد، پاسخ داد: معلوم است که نه! من حق هوس ندارم قول دادم سه ماه.»

این زوج هالیوودی که هفت سال است با هم هستند، به حمایت بی پایان از یکدیگر معروف هستند.

اورلاندو بلوم ماه گذشته با به اشتراک گذاشتن پستی در اینستاگرام از شریک زندگی خود تمجید کرد.

با وجود اینکه این بازیگر اخیراً اعتراف کرده است که داشتن یک رابطه می تواند «واقعاً، واقعاً، واقعاً چالش برانگیز» باشد، اورلاندو عکسی شایان ستایش با کتی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

این عکس کیتی پری و اورلاندو بلوم را در حال لذت بردن از یک قرار عاشقانه نشان می دهد.

«کیتی پری» به خاطر نامزد بازیگرش اعتیاد را ترک کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.