کیم کارداشیان بعد از سرقت دیگر جواهرات نمی خرد!

کیم کارداشیان بعد از سرقت دیگر جواهرات نمی خرد!

کیم کارداشیان می گوید از سال 2016 که در پاریس به سرقت رفت، هیچ جواهرات جدیدی نخریده است!

AM – کیم کارداشیان، ستاره مشهور و ستاره تلویزیون واقعیت اینستاگرام، در آخرین قسمت از برنامه Keeping Up With the Kardashians توضیح داد که پس از گم شدن تمام جواهرات خود در سرقت از هتل پاریس در سال 2016، هفت سال است که هیچ جواهرات جدیدی نخریده است. او در سخنرانی خود اعتراف کرد که این حادثه دیدگاه او را نسبت به مادی گرایی تغییر داد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، کیم در ادامه درباره گردنبند ضربدری الماس سیاه و سفیدی صحبت کرد که دو طراح مشهور مد، دومنیکو دولچه و استفانو گابانو قبل از نمایش مد پاییز 2022 خود در میلان به او هدیه دادند و گفتند که احساس می کند به نظر می رسد او چنین کرده است. چیزی بیش از یک جواهر به آنها داده شده است.

او توضیح داد که این گردنبند بخشی از زرق و برقی را که از دست داده بودم به من بازگرداند و به همین دلیل بسیار خاص است.

کیم کارداشیان در تاریخ 3 اکتبر 2016 در حالی که در هفته مد پاریس شرکت می کرد در هتل خود با تهدید اسلحه مورد سرقت قرار گرفت. مردان نقابدار در آن شب میلیون ها دلار جواهرات او از جمله یک حلقه 4 میلیون دلاری را به سرقت بردند.

ارزش کل جواهرات مسروقه 10 میلیون دلار برآورد شده است.

در نوامبر 2021، 16 نفر به دلیل شرکت در این سرقت محاکمه شدند.

کیم کارداشیان بعد از سرقت دیگر جواهرات نمی خرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.