گل یا مزخرف: سرگرمی جدید با طعم خنده و چالش در Filmo! -کارمادو

گل یا مزخرف: سرگرمی جدید با طعم خنده و چالش در Filmo!  -کارمادو

علاقه مندان به نمایش های سبک دل و سرگرم کننده، آماده باشند! صلاحیت گل یا پوچیبه کارگردانی نیک یوسفی و کارگردانی مهران مدیری به زودی در سایت فیلمو پخش می شود. این نمایش که تلفیقی از طنز، چالش و سرگرمی است قطعا لحظات شاد و خاطره انگیزی را برای شما رقم خواهد زد.

در مسابقات گل یا مزخرف چه خبر است؟

تعداد زیادی از چهره های شناخته شده و محبوب سینما، تلویزیون و موسیقی به عنوان شرکت کننده در این برنامه حضور دارند. مهران مدیری با هوش و ذکاوت خود این مسابقه را هدایت می کند و با طرح سوالات و چالش های مختلف لحظات هیجان انگیزی را برای مخاطب رقم می زند.

چرا بازی گل یا پوچ را تماشا کنیم؟

دلایل مختلفی برای تماشای این نمایش وجود دارد:

  • حضور چهره های محبوب: حضور چهره های محبوب و شناخته شده در این نمایش بی شک جذابیت آن را دو چندان می کند. دیدن این افراد در محیطی شاد و صمیمی می تواند برای مخاطب بسیار سرگرم کننده باشد.
  • طنز مهران مدیری: مهران مدیری به عنوان یکی از بامزه ترین چهره های ایران با حضور خود در این نمایش فضایی شاد و با نشاط را برای مخاطب ایجاد می کند. شوخی ها و شوخی های او قطعا شما را می خنداند.
  • چالش های جالب: چالش های طراحی شده در این برنامه متنوع و جذاب بوده و می تواند برای مخاطبان سرگرم کننده باشد. دیدن تلاش و شایستگی شرکت کنندگان برای تکمیل این چالش ها می تواند لحظات هیجان انگیزی را به همراه داشته باشد.

نمایش سگ یا سگ یک برنامه سرگرم کننده و جذاب برای همه اعضای خانواده است. اگر به دنبال لحظات شاد و خاطره انگیز هستید پیشنهاد می کنیم این نمایش را از طریق سایت فیلمو تماشا کنید.

با ما همراه باشید تا به زودی این برنامه سرگرم کننده و سرگرم کننده را در فیلمو ببینید!

گل یا مزخرف: سرگرمی جدید با طعم خنده و چالش در Filmo!

زمان پخش گل یا مسابقه بی معنی مهران مدیری:

مسابقه ای جذاب و کاملا ایرانی گل یا پوچ با حضور مهران مدیری یکشنبه 7 آگوست پخش می شود از این پس انتظار می رود این بازی یکشنبه ها ساعت 8 صبح نمایش داده شود

گل یا مزخرف: سرگرمی جدید با طعم خنده و چالش در Filmo!

عوامل و سازندگان مسابقه گل یا مزخرف:

گل یا پوچ به کارگردانی نیک یوسفی و تهیه کنندگی علی اسدزاده جدیدترین برنامه اختصاصی فیلموست است. از بازیگران اصلی این سریال می توان به مدیر پروژه: محمد اسدزاده، مدیر هنری: فرید ناظرفصیحی، صداگذاری و آهنگسازی: علیرضا الویان، تدوین: نرگس صمیمی، کارگردان تلویزیون: محمدرضا درخشان، طراح صحنه و دکوراتور اشاره کرد. : سهیل دانش اشراقی، مدیر تولید: حسن صفری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریزی: پوپک مظفری، موسیقی: بهنام راد و طراح صحنه و لباس: گلاره دربندی اشاره کرد.

شرکت کنندگان مسابقه:

مسابقه گل یا پوچ یک مسابقه پرطرفدار است که از بین افرادی انتخاب شده است که مهارت های خود را از طریق یک فراخوان به سازندگان مسابقه نشان داده اند. البته در فصل اول خبری از حضور بانوان نیست زیرا هیچ خانمی برای حضور در این مسابقات اقدام نکرده است. اما احتمال حضور تیم های بانوان در فصول آینده وجود دارد.

کارت گل یا سگ چیست؟

در هر دست بازی علاوه بر اینکه هر گروه می تواند سه دستور خالی بدهد، می تواند از یک کارت نیز استفاده کند. کارت‌هایی حاوی دستورالعمل‌هایی که به تیم حدس‌زن کمک می‌کند گل را راحت‌تر پیدا کند.

کارت سنگ مجانی گنجشک مجانی.

این کارت به تیم حدس‌زن کمک می‌کند در صورت اشتباه کردن و از دست دادن هدف، دست دیگری را که مشکوک هستند باز کند.

کارت توپ بزرگ

این کارت به تیم حدس‌زن کمک می‌کند تا به تیم مقابل بگوید به جای توپ معمولی با توپ بزرگ‌تر بازی کند. در واقع بازی با توپ بزرگتر سخت می شود و هدف زودتر مشخص می شود.

کارت توپ صدا

کارت Sound Ball یکی از هیجان انگیزترین کارت های بازی است. زیرا به تیم حدس‌زن کمک می‌کند تا راحت‌تر دروازه تیم مقابل را پس بگیرد، زیرا تیم حریف باید با صدایی بازی کند که با هر حرکت سر و صدا کند! امیدواریم از تماشای این نمایش لذت ببرید! نویسنده: مجید عباس نژاد

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.