گورمن: هوش اپل پشت جمینی گوگل است – بازیگرها

گورمن: هوش اپل پشت جمینی گوگل است – بازیگرها

مقاله گورمن: هوش اپل از جمینی گوگل عقب است اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

به گفته مارک گورمن، یکی از کارشناسان برجسته بلومبرگ اپل، هوش اپل که در پاییز امسال در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، در مقایسه با رقیب خود، گوگل، عقب مانده و ناامیدکننده است. در این میان به نظر می رسد اپل قصد دارد با معرفی رباتی مجهز به آی پد و هوش مصنوعی وارد دنیای رباتیک شود.

هوش اپلهوش اپل) یکی از موضوعات مهم در کنفرانس توسعه دهندگان اپل (WWDC) امسال بود. پس از سال‌ها عملکرد ضعیف و انتقادات گسترده از سیری، اپل در تلاش است تا این دستیار صوتی را با استفاده از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی بازسازی کند.

اما گورمن پس از بررسی دستاوردها گوگل در زمینه هوش مصنوعی Gemini (Gemini) که در گوشی های پیکسل 9 معرفی شد، معتقد است که تلاش های اپل در این زمینه در مقایسه با گوگل چشمگیر نیست.


بیشتر بخوانید:

  • دومین نسخه بتای iOS 18 با ویژگی های جدید منتشر شد
  • با ابزار جدید Skip به راحتی برنامه های iOS را به اندروید بیاورید

آینده هوش اپل چگونه خواهد بود؟

در حالی که دومین نسخه بتا iOS 18.1 منتشر شده است، هیچ پیشرفتی در قابلیت های هوش مصنوعی اپل وجود ندارد. در این میان گوگل با ویژگی های قابل توجهی مانند امکان تغییر پس زمینه عکس ها توجه ها را به خود جلب کرده است.

با این حال نباید از این نکته غافل شد که هوش مصنوعی اپل نیز دارای نکات مثبتی است. بسیاری از کاربران آیفون سال ها منتظر بهبود عملکرد سیری و تجربه یک دستیار صوتی قدرتمند بودند. گورمن معتقد است که اپل به بهبود و توسعه مدل هوش مصنوعی خود ادامه خواهد داد حتی اگر نتواند در ابتدا بهترین محصول را ارائه دهد. مشابه کاری که با هدست واقعیت افزوده ویژن پرو انجام می دهید.

گورمن معتقد است که اپل در این زمینه حضور دارد هوش مصنوعی سالها از گوگل عقب است. اما این مشکل نباید جای نگرانی داشته باشد، زیرا اپل در بسیاری از جنبه ها از رقبای خود عقب است، اما با اطمینان برنامه های بلندمدت خود را پیش برده است. به عنوان مثال، تراشه‌های سری M اپل که تغییرات بزرگی را در مک‌ها ایجاد کرد و مک‌های مبتنی بر اینتل را کاملاً پشت سر گذاشت.

در نهایت، اگر اپل به اندازه کافی به هوش مصنوعی خود اطمینان داشته باشد که بتواند ربات های مجهز به آی پد را توسعه دهد، قطعاً برنامه های بزرگی برای هوش مصنوعی اپل دارد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین برنامه تشخیص آهنگ اندروید و آیفون; معرفی 10 برنامه کاربردی
  • رابط کاربری جدید Google Assistant در Android Auto شباهت زیادی به سیری اپل دارد.

منبع: phonearena

مقاله گورمن: هوش اپل از جمینی گوگل عقب است اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/