گوشی ارزان قیمت Poco M7 5G در کد HyperOS – TechRadar فاش شد

گوشی ارزان قیمت Poco M7 5G در کد HyperOS – TechRadar فاش شد

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

اطلاعات اخیر در مورد تلفن Poco M7 5G منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی ارزان قیمت دارای ویژگی های مشابه Redmi 14C 5G خواهد بود.

این اطلاعات که از کد منبع HyperOS به دست آمده است، تأیید می کند که به زودی باید منتظر تلفن مقرون به صرفه جدید پوکو باشیم. به گزارش گیزموچینا، تلفن Poco M7 Fiuji فقط در بازار هند موجود است و احتمالا به بازارهای جهانی نخواهد رسید. اما داستان همیشه در ایران ما متفاوت است.

در مورد Poco M7 5G چه می دانیم؟

گوشی Poco M7 5G با کد flame_p در کدهای HyperOS مشاهده شده است و از نظر مشخصات مشابه گوشی Redmi 14R 5G خواهد بود. شیائومی Redmi 14C 5G نیز دارای مشخصات مشابه Poco M7 Fiuji و Redmi 14R Fiuji خواهد بود. با توجه به کد منبع HyperOS، این اطلاعات قابل تایید است.

گوشی جدید پوکو با شماره مدل 24108PC2I مشخص شده و همانطور که گفتیم اسم رمز آن flame_P است که p در واقع به نام پوکو اشاره دارد. گوشی های Redmi 14R و 14C با کد لاما مشخص شده اند. این نشان می دهد که این گوشی های Redmi در واقع نسخه های تغییر نام تجاری Poco M7 5G هستند.

اما در مورد مشخصات Poco M7 5G bایدی گفت که این دستگاه از نسل دوم تراشه اسنپدراگون 4 قدرت می گیرد. انتظار می رود این دستگاه با قیمت بسیار مناسبی روانه بازار شود و احتمالاً تفاوت هایی با Redmi 14R و Redmi 14C Fiuji در بخش دوربین خواهد داشت.

نظر شما در مورد گوشی مقرون به صرفه Poco M7 Fiuji چیست؟ آیا تجربه استفاده از گوشی های ارزان قیمت پوکو را داشته اید؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • رندرهای Xiaomi 14T و 14T Pro ترکیب رنگی این گوشی ها را فاش کردند
  • اپل یک مورد دیگر را از جعبه آیفون 16 حذف کرد
  • لیست قیمت گوشی امروز؛ گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون و پوکو

مقاله تلفن ارزان قیمت Poco M7 5G در کدهای HyperOS ظاهر شد و اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.