گوشی های سری پیکسل ۸ مجهز به قابلیت تشخیص نصب شیشه بر روی صفحه نمایش – بازیگرها هستند

گوشی های سری پیکسل ۸ مجهز به قابلیت تشخیص نصب شیشه بر روی صفحه نمایش – بازیگرها هستند

مقاله گوشی های سری پیکسل 8 مجهز به قابلیت تشخیص نصب شیشه روی صفحه نمایش اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

قابلیت تشخیص نصب شیشه بر روی صفحه نمایش. این ویژگی جالبی است که گوشی های پیکسل 8 دارند و تنظیمات مربوط به حساسیت لمسی را تغییر می دهد.

خرید یک گوشی پرچمدار این روزها هزینه زیادی دارد، بنابراین خرید یک قاب و محافظ صفحه نمایش می تواند هزینه تعمیر یا تعویض را برای شما صرفه جویی کند. این برای کاربران پیکسل 8 نیز صدق می کند. اما دارندگان این گوشی هنگام نصب یا تعویض محافظ صفحه با پیامی از سوی گوشی مواجه می شوند.

پس از نصب یا تعویض محافظ صفحه در گوشی پیکسل 8، این گوشی به کاربر اطلاع می دهد که محافظ صفحه نصب یا حذف شده است. این ویژگی حساسیت لمسی را افزایش می دهد و هنگام استفاده از محافظ صفحه، ورودی لمسی را بهبود می بخشد. با این حال، همه از این ویژگی اطلاعی ندارند، به همین دلیل است که گوگل یک ویژگی آشکارساز محافظ صفحه نمایش مفید را به طور انحصاری برای سری پیکسل 8 توسعه داده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی گلکسی اس 24 چیزی شبیه پاک کن جادویی پیکسل خواهد بود
  • دستیار هوش مصنوعی گوگل Pixie به زودی به پیکسل 9 می آید
  • حالت تعمیر گوگل در تمام گوشی‌های پیکسل فعال شده است
  • هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل به Pixel 8 Pro و در نهایت اندروید می آید

قابلیت تشخیص نصب شیشه روی صفحه نمایش پیکسل 8

ویژگی آشکارساز محافظ صفحه دقیقا همان کاری را انجام می دهد که شما فکر می کنید. به Pixel 8 کمک می‌کند تشخیص دهد که چه زمانی محافظ صفحه را می‌پوشید یا درمی‌آورید. هر بار که یک محافظ صفحه قرار می گیرد، یک اعلان نمایش داده می شود که به کاربر اطلاع می دهد حالت محافظ صفحه را فعال کند.

قابلیت تشخیص نصب شیشه بر روی صفحه نمایش.

در این اطلاعیه آمده است: «فعال کردن حالت محافظ صفحه، لمس را هنگام استفاده از محافظ صفحه بهبود می بخشد. با ضربه زدن روی اعلان، کادر محاوره ای با سه دکمه باز می شود: یکی برای باز کردن تنظیمات، یکی برای تایید اعلان و دیگری برای خاموش کردن آن.

هر زمان که محافظ صفحه از دستگاه حذف شود، اعلانی مشابه تصویر زیر نمایش داده می شود. این هشدار خاص مفید است زیرا فعال کردن حالت محافظ صفحه هنگامی که هیچ محافظ صفحه نمایش نصب نشده است می تواند خطاها را افزایش دهد.

قابلیت تشخیص نصب شیشه بر روی صفحه نمایش.

گوگل بی سر و صدا سرویس آشکارساز محافظ صفحه را در سری پیکسل 8 فعال کرد، اما تصمیم گرفت آن را در دستگاه های پیکسل قدیمی تر، مانند سری پیکسل 7 فعال نکند.

بیشتر بخوانید:

  • نگاهی دقیق تر به اجزای داخلی سری گلکسی اس 24 سامسونگ
  • هوش مصنوعی ChatGPT با دستیار مجازی گوگل رقابت می کند
  • مشخصات Vivo Y28 Fayouji در پایگاه داده گوگل پلی قرار گرفت
  • ویژگی محافظ صفحه نمایش قدیمی به گوشی های گلکسی باز می گردد

نظر شما در مورد قابلیت تشخیص نصب شیشه روی صفحه نمایش گوگل پیکسل 8 چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: Android Police

مقاله گوشی های سری پیکسل 8 مجهز به قابلیت تشخیص نصب شیشه روی صفحه نمایش اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.