گوگل با سری پیکسل ۹ استانداردهای امنیتی گوشی های اندرویدی – بازیگرها را افزایش داده است

گوگل با سری پیکسل ۹ استانداردهای امنیتی گوشی های اندرویدی – بازیگرها را افزایش داده است

گوگل با مهر و موم کردن سری پیکسل 9 این گوشی ها را به غول های امنیتی تبدیل کرده است. تلفن های پیکسل 9 گوگل با ویژگی های باند پایه جدید، قلعه ای امن در برابر تهدیدات سایبری هستند.

به گفته Androidauthority، گوگل برای تقویت امنیت گوشی های پرچمدار جدید خود، بر امنیت بیس باند تمرکز کرده است. بیس باند به طور فزاینده ای به یک مسیر نفوذ برای حملات هکرها تبدیل شده است.

راهنمای خرید بازیگرها

با ایمن کردن باند پایه، امنیت سری پیکسل 9 را افزایش دهید

گوشی های هوشمند بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند و به همین دلیل محافظت از آنها در برابر خطرات امنیتی بسیار مهم است. در میان گوشی‌های پرچمدار امروزی، گوشی‌های پیکسل گوگل با گوشی‌های ایمن مانند آیفون و سری گلکسی اس رقابت می‌کنند و اکنون گوگل با پرچمداران جدید خود، سطح استانداردهای امنیتی را بالا برده است.

در یک پست وبلاگ جدید، گوگل به آسیب‌پذیری‌هایی که گوشی‌ها با آن مواجه هستند و چگونگی تقویت بیشتر امنیت در سری پیکسل 9 اشاره کرد.

با ایمن کردن باند پایه، امنیت سری پیکسل 9 را افزایش دهیدبا ایمن کردن باند پایه، امنیت سری پیکسل 9 را افزایش دهید

اما بیس باند چیست؟ این فناوری نحوه ارتباط تلفن شما با شبکه تلفن همراه را کنترل می کند. همانطور که گوگل توضیح می دهد، توجه محققان امنیتی به بیس باند به طور فزاینده ای در حال افزایش است. بیس باند را می توان یک بردار حمله در نظر گرفت که هکرها می توانند در هر زمان از آن سوء استفاده کنند.

گوگل با تمرکز بر 5 نکته کلیدی موفق به اعمال تغییرات جدید شده است. این 5 نکته شامل موارد زیر است:

  • ضدعفونی کننده مرزی: یک Bounds Sanitizer از دسترسی کد به حافظه خارج از مناطق تعیین شده جلوگیری می کند. این ویژگی مانع از استفاده هکرها از یک اشکال در کد برای قرار دادن داده های بیش از حد در یک فضا می شود. درج داده های بیشتر ممکن است منجر به خراب شدن داده ها یا اجرای کدهای مخرب شود.
  • ضدعفونی کننده سرریز عدد صحیح: این ویژگی تضمین می کند که اعداد به درستی تفسیر می شوند. زیرا هکرها می توانند از مقادیر سوء تعبیر شده سوء استفاده کنند.
  • پشته قناری: این ویژگی به عنوان کابل های ارتباطی عمل می کند و به شناسایی کدهای مخرب کمک می کند. اگر یک هکر سعی کند از یک آسیب پذیری سوء استفاده کند، این سیستم به شما هشدار می دهد.
  • بررسی یکپارچگی جریان: این سیستم قادر به حفظ اجرای کد در مسیرهای محدود است. این امر تغییر جریان اطلاعات روی دستگاه را برای هکرها دشوارتر می کند. اگر حمله ای سعی کند از مسیر منحرف شود، سیستم یک هشدار دریافت می کند و از این نظر عملکردی مشابه قناری های Stack دارد.
  • مقداردهی اولیه خودکار متغیرهای پشته: این ویژگی به دستگاه کمک می کند تا از تمام حافظه ای که به آن دسترسی دارد استفاده کند. در نتیجه، هکرها نمی توانند از حافظه استفاده نشده برای درز اطلاعات استفاده کنند.

در یک خلاصه ساده و مفید باید بگوییم که گوگل برخی از ویژگی های امنیتی را در Baseband بهبود بخشیده و در عین حال برخی ویژگی های جدید از جمله قناری های پشته ای را اضافه کرده است. این تغییرات، سوء استفاده از آسیب پذیری های سری پیکسل 9 را برای هکرها و مهاجمان دشوارتر می کند.

امیدواریم سایر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند نیز از این قابلیت های گوگل استفاده کنند و امنیت گوشی های خود را به طرق مختلف افزایش دهند. نظر شما چیست؟ آیا تا به حال هک شده اید؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: