گوگل به دلیل نقض قوانین ضد تراست با پرداخت میلیاردها دلار به سامسونگ و اپل محکوم شد – بازیگرها

گوگل به دلیل نقض قوانین ضد تراست با پرداخت میلیاردها دلار به سامسونگ و اپل محکوم شد – بازیگرها

گوگل به دلیل نقض قوانین ضد تراست با پرداخت میلیاردها دلار به سامسونگ و اپل محکوم شد – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

بر اساس حکم قاضی فدرال آمیت مهتا، گوگل با بستن قراردادهای انحصاری با اپل و سامسونگ، قوانین ضد انحصار این کشور را نقض کرده است. این شرکت میلیاردها دلار به این سازندگان گوشی‌های هوشمند پرداخت کرده است تا مطمئن شوند که گوگل موتور جستجوی پیش‌فرض دستگاه‌های آن‌ها است.

این دو برند با هم بیش از 400 میلیون گوشی هوشمند در سال می فروشند و داشتن موتور جستجوی گوگل به عنوان پیش فرض در بسیاری از دستگاه ها به طور موثر به گوگل کمک می کند تا انحصار خود را در بخش های جستجوی اینترنتی و تبلیغات آنلاین حفظ کند.


بیشتر بخوانید:

  • آپدیت امنیتی آگوست گوگل بسیاری از آسیب پذیری های امنیتی اندروید را برطرف کرد
  • آخرین تصاویر فاش شده از سری گوگل پیکسل 9 تفاوت ابعاد را نشان می دهد

گوگل قوانین ضد تراست را نقض کرد و میلیاردها دلار به اپل و سامسونگ پرداخت کرد

در طول آزمایش، مشخص شد که گوگل تنها در سال 2021 به اپل مبلغ 26 میلیارد دلار پرداخت کرده تا موتور جستجوی پیش فرض در مرورگر سافاری باشد.

این مبلغ تا سال 2024 افزایش یافته است. مهتا حکم داده است که گوگل دیگر نمی تواند قراردادهای انحصاری از این نوع انجام دهد. برندها می توانند استفاده از گوگل را انتخاب کنند، اما گوگل دیگر نمی تواند میلیاردها دلار به سازندگان دستگاه مانند سامسونگ بپردازد تا مطمئن شود موتور جستجوی پیش فرض باقی می ماند.

هنوز مشخص نیست گوگل پس از این حکم مجبور به انجام چه کاری خواهد شد. وزارت دادگستری ایالات متحده هیچ جریمه ای را در هنگام طرح شکایت در نظر نگرفت. ممکن است گوگل مجبور شود تغییرات اساسی در روش های کسب و کار خود ایجاد کند و حتی بخش هایی از شرکت مانند موتور جستجو و تبلیغات خود را جدا کند.

واکنش گوگل و احتمال تحریم اقتصادی

دادگاه احتمالا گوگل را به میلیون ها یا حتی میلیاردها دلار جریمه محکوم خواهد کرد. گوگل تصمیم دادگاه را نپذیرفت و اعلام کرد که به این تصمیم اعتراض خواهد کرد و مبارزه حقوقی را علیه این تصمیم آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • ویژگی Google School Time به Galaxy Watch می آید
  • ویدیوی تبلیغاتی پیکسل واچ 3 گوگل وجود مدل بزرگتر 45 میلی متری را تایید می کند

منبع: sammobile

گوگل به دلیل نقض قوانین ضد تراست با پرداخت میلیاردها دلار به سامسونگ و اپل محکوم شد – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.