گوگل جمینی لایو را معرفی کرد. تجربه مکالمه تلفن همراه جدید – بازیگرها

گوگل جمینی لایو را معرفی کرد. تجربه مکالمه تلفن همراه جدید – بازیگرها

مقاله Google Gemini Live را ارائه کرد. تجربه مکالمه تلفن همراه جدید برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گوگل در مراسم معرفی سخت افزار جدید خود از ابزارهای مرتبط با هوش مصنوعی رونمایی کرد. اولین مورد Gemini Live است که از امروز برای مشترکین Gemini Advanced به زبان انگلیسی در تلفن های اندرویدی در دسترس است.

به گفته گوگل، این ویژگی “یک تجربه مکالمه تلفن همراه را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد آزادانه و روان با Gemini صحبت کنید.” به عبارت دیگر، شبیه به دستیار گوگل است، اما با نامگذاری مبتنی بر هوش مصنوعی که امروزه همه چیز با آن مرتبط است.


بیشتر بخوانید:

  • گوگل پیکسل واچ 3 در دو اندازه با ویژگی های جذاب به طور رسمی معرفی شد
  • Google Pixel 9 رسما با اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک، عملکرد اضطراری SOS و ویژگی‌های بیشتر معرفی شد.

Gemini Live ده صدای جدید برای انتخاب دارد

می‌توانید در میانه پاسخ‌های Gemini Live مکالمه را متوقف کرده و از سر بگیرید، بنابراین می‌توانید یک نقطه را بیشتر کاوش کنید یا مکالمه را متوقف کنید و بعداً به آن بازگردید. Gemini Live به صورت هندزفری نیز کار می کند: می توانید با برنامه Gemini در پس زمینه یا در حالت قفل صحبت کنید.

در هفته های آینده، گوگل افزونه های جدیدی را برای Gemini منتشر خواهد کرد. این برنامه‌های افزودنی شامل همکاری با برنامه‌هایی مانند Keep، Tasks، و Utilities و گسترش عملکرد در YouTube Music است.

یک افزونه تقویم به زودی پس از آن وارد می‌شود که به شما امکان می‌دهد، برای مثال، از یک اعلامیه کنسرت عکس بگیرید و از Gemini بپرسید که آیا آن روز رایگان است یا نه، و حتی یادآوری‌هایی برای خرید بلیط تنظیم کنید. خرید مستقیم بلیط احتمالاً یک ویژگی برای سال 2025 و بعد از آن خواهد بود.

در اندروید، اگر Google Assistant را با Gemini جایگزین کرده باشید، می‌توانید با گفتن «Hey Google» سؤالاتی از Gemini بپرسید. همچنین، اگر در یوتیوب هستید، می‌توانید روی «Ask about this video» کلیک کنید و از جمینا درباره ویدیو سؤال بپرسید. این ویژگی در موارد دیگر با گزینه “Ask about this screen” نیز کار می کند. Gemini همچنین می‌تواند تصاویر ایجاد شده را مستقیماً در Gmail و Google Messages بکشد و رها کند.

گوگل قول داده است که در ماه های آینده بر سرعت و کیفیت Gemini تمرکز خواهد کرد و ادغام های عمیق تر با Google Home، Phone و Messages را راه اندازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • گوشی های سری پیکسل 8 و 7a گوگل با عرضه سری پیکسل 9 ارزان تر شدند
  • Google Pixel 9 Pro و 9 Pro XL با دوربین پریسکوپ و هوش مصنوعی Gemini رسمی شدند
منبع: gsmarena

مقاله Google Gemini Live را ارائه کرد. تجربه مکالمه تلفن همراه جدید برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.