گوگل در حال حاضر روی جمینا برای هدفون – بازیگرها کار می کند

گوگل در حال حاضر روی جمینا برای هدفون – بازیگرها کار می کند

پست گوگل در حال کار بر روی جمینا برای هدفون اولین بار در Tecrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Geminai یا بارد سابق دستیار هوش مصنوعی گوگل است که به عنوان یک اپلیکیشن گوشی هوشمند در دسترس کاربران قرار گرفته است. اکنون گوگل به دنبال ارائه این سرویس دستیار صوتی برای هدفون است.

گوگل نام دستیار هوش مصنوعی خود را Bard به جمینا تغییر داده است و این سرویس اکنون در ایالات متحده، آمریکای لاتین، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه و کانادا در دسترس است. این چت بات جایگزین دستیار گوگل در اندروید و iOS خواهد شد. آخرین گزارش ها حاکی از آن است که به زودی به هدفون ها نیز گسترش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: شرکت سازنده ChatGPT قصد دارد هوش مصنوعی خود را با نظرات مردم رهبری کند

هدفون با سرویس دستیار صوتی جمینا

اکنون، برخی از کارشناسان که نسخه بتای برنامه Google (15.6) را بررسی کردند، متوجه شدند که حاوی پیام زیر است: برنامه تلفن هوشمند Gemina در حال کار برای گسترش دسترسی به هدفون شما است.

برخی از هدفون ها نوعی لمس یا دکمه دارند که دستیار صوتی را فعال می کند و این سرویس فقط از دستیار گوگل است، حتی اگر جمینی را در گوشی هوشمند خود جایگزین کرده باشید. به عنوان مثال، Pixel Buds Pro هنوز با سرویس قدیمی کار می کند، که به گفته منابع از صدا و ویژگی های آن مشخص است.

گوگل تاکید کرد که در حال حاضر عمدتاً روی یک اپلیکیشن گوشی هوشمند برای چت بات کار می کند که هنوز به اروپا، یکی از بازارهای اصلی شرکت، نرسیده است. وقتی جمینا به هدفون می‌رسد، منتظر پاسخ‌های کوتاه‌تر یا سفارشی‌سازی سرعت پخش باشید.

بیشتر بخوانید:

  • گوگل نسخه پیشرفته هوش مصنوعی جمینی را عرضه کرد
  • تراشه Tensor G4 گوگل از Exynos 2400 به عنوان پایه استفاده می کند
  • ChatGPT مجهز به حافظه بلند مدت است
  • اندروید 15 در راه است. پیش نمایش این سیستم عامل فردا منتشر می شود

نظر شما در مورد استفاده از دستیار صوتی در هدفون چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: gsmarena

پست گوگل در حال کار بر روی جمینا برای هدفون اولین بار در Tecrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.