گوگل صدها کارمند خود را اخراج کرد. پایان کسب و کار واقعیت افزوده و دستیارهای صوتی؟ – بارها و بارها

گوگل صدها کارمند خود را اخراج کرد.  پایان کسب و کار واقعیت افزوده و دستیارهای صوتی؟  – بارها و بارها

گوگل صدها کارمند خود را اخراج کرد. پایان کسب و کار واقعیت افزوده و دستیارهای صوتی؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گوگل او برای کاهش هزینه ها، صدها کارمند از بخش های مختلف را اخراج می کند. پس از اخراج کارمندان گوگل، جیمز پارک و اریک فریدمن نیز تصمیم به ترک این شرکت می گیرند.

گوگل به دنبال تغییرات جدید خود برای کاهش هزینه ها، صدها کارمند از بخش های مختلف را اخراج کرد. به دنبال این تغییرات، بنیانگذاران فیت بیت، جیمز پارک و اریک فریدمن نیز قصد دارند شرکت را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: زارع پور: امکان رفع فیلتر گوگل پلی وجود دارد

کارمندان گوگل اخراج شدند

Google Alphabet بیش از صد کارمند در بخش دستیار صوتی را اخراج کرده است. اما تغییرات به همین جا ختم نمی‌شود: بخش‌هایی از تیم سخت‌افزاری که مسئولیت Pixel، Nest و Fitbit را بر عهده دارند، تیم مهندسی هسته‌ای و تیم واقعیت افزوده نیز بیشتر کارمندان خود را از دست خواهند داد.

در سال 2021، این شرکت شرکت ردیابی سلامت و تناسب اندام Fitbit را خریداری کرد و در نهایت آن را به قیمت 2.1 میلیارد دلار خریداری کرد. اما از آن سال نسخه‌های جدیدی از ساعت پیکسل خود را عرضه کرده است که با برخی از دستگاه‌های فیت بیت و اپل واچ رقابت می‌کند.

سخنگوی گوگل در بیانیه ای به رویترز گفت: در نیمه دوم سال 2023، چندین تیم گوگل تغییراتی ایجاد کردند تا کارآمدتر باشند و بهتر کار کنند و منابع خود را با بالاترین اولویت های محصول خود هماهنگ کنند. برخی از تیم ها به ایجاد این نوع تغییرات سازمانی که شامل برخی نقش ها می شود، ادامه می دهند. بر اساس گزارش رویترز، آلفابت در ژانویه 2023 اعلام کرد که قصد دارد 12000 شغل یا 6 درصد از نیروی کار جهانی گوگل را کاهش دهد. تا سپتامبر 2023، شرکت مادر گوگل 182381 کارمند در سراسر جهان داشت.

اما این شرکت هنوز تعداد کارکنانی را که اخراج کرده اعلام نکرده است. همچنین مشخص نیست که آیا نرم افزار گوگل شامل تغییراتی می شود یا خیر. موفقیت و رشد شرکت هایی مانند مایکروسافت و گوگل تنها در صورتی امکان پذیر است که سرمایه گذاری آنها در هوش مصنوعی و تولیدکنندگان آن به ثمر برسد.

گوگل در راستای توسعه دستیار هوش مصنوعی خود در سال 2023 اعلام کرده است که قصد دارد ابزاری را برای کمک به کاربران در زمینه های مختلف از جمله برنامه ریزی سفر یا ردیابی ایمیل ها و پرسیدن سوالات ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی ChatGPT با دستیار مجازی گوگل رقابت می کند
  • نگاه کن؛ اولین تصاویر از دستیار گوگل بر اساس هوش مصنوعی منتشر شد
  • کاهش مصرف لیتیوم در باتری ها با کمک هوش مصنوعی ماده جدیدی کشف شد
  • نیروهای مسلح ایران به دنبال توسعه هوش مصنوعی در زمینه های مختلف هستند

نظر شما در مورد اخراج کارمندان گوگل چیست؟ این اقدام تا چه حد می تواند به هوش مصنوعی مرتبط باشد؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

گوگل صدها کارمند خود را اخراج کرد. پایان کسب و کار واقعیت افزوده و دستیارهای صوتی؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.