گوگل قصد دارد یک ربات چت شخصی – Tecrato را معرفی کند

گوگل قصد دارد یک ربات چت شخصی – Tecrato را معرفی کند

مقاله ای که گوگل قصد دارد چت بات شخصی سازی شده را معرفی کند اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

چت بات سفارشی گوگل جدید با استفاده از داده های کاربر در برنامه Photos، تجربه هوش مصنوعی جدیدی را به آنها ارائه می دهد.

مدل‌های زبان بزرگ (LLM) در سال‌های آینده امکانات جدیدی را در برنامه‌های کاربردی کاربر به ارمغان خواهند آورد. گوگل قصد دارد از این مدل‌ها برای ایجاد یک ربات چت شخصی استفاده کند که با استفاده از کتابخانه Google Photos و منابع دیگر به سؤالات بی‌پاسخ قبلی درباره زندگی شما پاسخ می‌دهد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • فهرست پرجستجوترین کاربران در سال 2023 منتشر شد. بیشترین کلمات جستجو شده در گوگل کدامند؟
  • روایت زندگی کاربران با هوش مصنوعی مبتنی بر جمینی گوگل امکان پذیر خواهد بود
  • اعتراف گوگل: ویدیوی معرفی هوش مصنوعی Gemini جعلی بود!
  • هوش مصنوعی Gemini گوگل به زودی برای سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی عرضه می شود

چت ربات شخصی سازی شده گوگل

به گفته منابع آگاه، پروژه المن از LLM برای آگاهی از آنچه در یک عکس اتفاق می افتد استفاده می کند. به عنوان مثال، نمونه‌هایی از این پروژه شامل دانش: سال‌های تحصیل در کالج، سال‌های زندگی در یک منطقه، و سال‌هایی که به عنوان والدین/تولد فرزندان سپری کرده‌اید. به عنوان مثال، یک جمعیت کالج ممکن است به این صورت تشخیص داده شود: “دقیقا 10 سال از فارغ التحصیلی شما می گذرد و پر از چهره هایی است که 10 سال است ندیده اید، بنابراین احتمالاً یک جمعیت دانشجویی است.”

برای دفاع از این موضوع، در اینجا مثالی آورده شده است که چگونه یک LLM می تواند ترجیح شما را برای نوع خاصی از غذا (به عنوان مثال ایتالیایی) به دلیل تصاویر مکرر از برخی غذاها (پاستا و پیتزا) درک کند. علاوه بر این، از اسکرین شات های تلفن شما می توان برای تعیین همه چیز از علایق، خریدهای آینده، برنامه های سفر و وب سایت های مورد علاقه استفاده کرد.

گوگل دریافته است که LLM ها برای این مورد مناسب هستند و البته Gemini دارای قابلیت های چند رسانه ای است که می تواند تصاویر، فیلم ها، صدا و متن را پردازش کند.

چت بات سفارشی

این فناوری در قالب یک چت بات در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که در زیر توضیح داده شده است:

“تصور کنید ChatGPT را باز می کنید، اما از قبل همه چیز را در مورد زندگی شما می داند. چه سوالاتی از آن می پرسید؟”

به عنوان مثال، می‌توانید از این ربات چت جدید گوگل بپرسید که برادران و خواهرانتان آخرین بار چه زمانی از شما دیدن کرده‌اند و همچنین شهرهایی شبیه به محل زندگی خود پیدا کنید.

در سال 2016، دستیار گوگل به عنوان «گوگل شخصی شما» اعلام شد و اوایل سال جاری، ساندار پیچای گفت که این شرکت «فناوری هوش مصنوعی برای انجام این کارها» را دارد. در اولین رویداد گوگل در اکتبر 2016، مدیر عامل شرکت گفت که هدف Assistant ایجاد یک گوگل شخصی برای هر کاربر است.

یکی از مدیران ارشد گوگل گفت:

“Google Photos همیشه از هوش مصنوعی برای کمک به افراد در جستجوی عکس‌ها و ویدیوها استفاده کرده است، و ما از پتانسیل LLM برای ارائه تجربیات مفیدتر هیجان‌زده هستیم. این یک بررسی اولیه است و مانند همیشه، اگر ویژگی‌های جدیدی را اضافه خواهیم کرد. و هنگامی که ما آن را به طور رسمی راه اندازی کنیم، زمانی را صرف می کنیم تا مطمئن شویم که آنها به گونه ای طراحی شده اند که برای مردم مفید باشند و ابتدا حریم خصوصی و امنیت کاربر را رعایت کنند.”

نظر شما در مورد چت ربات شخصی سازی شده گوگل چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: 9to5google

مقاله ای که گوگل قصد دارد چت بات شخصی سازی شده را معرفی کند اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.