گوگل نسل دوم تصویر هوش مصنوعی را معرفی کرد. پیشرفته ترین تکنولوژی عکس گرفتن با دستور متن – بازیگرها

گوگل نسل دوم تصویر هوش مصنوعی را معرفی کرد.  پیشرفته ترین تکنولوژی عکس گرفتن با دستور متن – بازیگرها

مقاله گوگل نسل دوم تصویر هوش مصنوعی را ارائه کرد. نسل بعدی فناوری ایجاد عکس مبتنی بر متن برای اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

نسل دوم تصویر هوش مصنوعی به طور رسمی توسط گوگل ارائه شد که دارای قابلیت های پیشرفته و عملکرد شگفت انگیز این هوش مصنوعی است.

گوگل در یک بیانیه مطبوعاتی نسخه دوم هوش مصنوعی Image را ارائه کرد. این مدل هوش مصنوعی قادر به ایجاد و ویرایش تصاویر مبتنی بر متن است و به طور گسترده برای مشتریان Google Cloud که از Vertex AI استفاده می‌کنند و برای دسترسی تأیید شده‌اند، در دسترس است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی Gemini گوگل به زودی برای سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی عرضه می شود
  • گوگل قصد دارد یک ربات چت شخصی معرفی کند
  • روایت زندگی کاربران با هوش مصنوعی مبتنی بر جمینی گوگل امکان پذیر خواهد بود

نسل دوم هوش مصنوعی گوگل ایمیج

Google اطلاعاتی درباره داده‌های مورد استفاده برای آموزش مدل جدید منتشر نکرده است و به توسعه‌دهندگانی که ممکن است به طور ناخواسته در مجموعه داده‌ها شرکت کرده باشند، فرصت انصراف یا درخواست غرامت را ارائه نمی‌دهد.

Image 2 نام مدل هوش مصنوعی گوگل است که در کنفرانس I/O در ماه های آوریل و ژوئن ارائه شد. این مدل توسط شرکت DeepMind ساخته شده است. پیش از این، این شرکت از به اشتراک گذاری تصاویر نمونه خودداری کرده بود.

گوگل ادعا می کند که Image 2 به طور قابل توجهی کیفیت تصویر را در مقایسه با نسل اول خود بهبود بخشیده است. علاوه بر این، گوگل ویژگی های به روز شده هوش مصنوعی را معرفی کرده است که به شما امکان می دهد متن و لوگو را به تصاویر اضافه کنید.

در یک کنفرانس مطبوعاتی، توماس کوریان، مدیرعامل Google Cloud گفت:

“اگر می خواهید تصاویری مانند تصاویر تبلیغاتی با متن روکش شده ایجاد کنید، این برای شماست.”

گوگل نسل دوم تصویر هوش مصنوعی را معرفی کرد.  پیشرفته ترین تکنولوژی عکس گرفتن با دستور متن – بازیگرها

Image 2 با دیگر مدل های تصویربرداری پیشرو مانند DALL-E 3 و Titan Image Generator رقابت می کند. با این حال، دو تفاوت احتمالی بین آنها وجود دارد. تصویر 2 می تواند متن را به چندین زبان تولید کند و همچنین آرم ها را روی تصاویر قرار دهد.

مدیر محصول رسانه سازنده گوگل توضیح می دهد:

“تصویر 2 می تواند لوگوها، علائم و لوگوهای انتزاعی تولید کند و توانایی قرار دادن این آرم ها را بر روی محصولات، لباس، کارت ویزیت و سطوح دیگر دارد.”

نسل دوم تصویر هوش مصنوعی را معرفی کرد پیشرفته

با استفاده از تکنیک‌های جدید یادگیری و مدل‌سازی، تصویر 2 می‌تواند پرس‌و‌جوهای طولانی‌تر و توصیفی‌تر را درک کند و پاسخ‌های دقیق‌تری به پرسش‌های مربوط به عناصر تصویر ارائه دهد. گوگل ادعا می کند که این تکنیک ها درک چند زبانه تصویر 2 را بهبود می بخشد و به مدل اجازه می دهد درخواست را به یک زبان ترجمه کند تا آن را به زبان دیگر ایجاد کند.

گوگل از SynthID که توسط DeepMind توسعه یافته است برای اعمال واترمارک نامرئی بر روی تصاویر استفاده می کند. البته تشخیص واترمارک نیازمند ابزار خاصی است که توسط گوگل ارائه شده و در دسترس عموم نیست.

1702577707 933 گوگل نسل دوم تصویر هوش مصنوعی را معرفی کرد پیشرفته

گوگل در مورد داده های مورد استفاده برای آموزش تصویر 2 سکوت کرده است و این موضوع هنوز یک سوال حقوقی است که در دادگاه مورد بحث است. گوگل در حال حاضر یک خط مشی جبران خسارت برای مشتریان واجد شرایط Vertex AI ارائه می دهد.

استفاده از هوش مصنوعی مولد برای تولید تصاویر نگرانی هایی را در بین مشتریان و توسعه دهندگان سازمانی ایجاد می کند. تحقیقات نشان می‌دهد که نسل اول ایمیجن نیز از این پدیده در امان نبوده و با استفاده از روش‌های خاص، تصاویری قابل شناسایی از افراد واقعی، آثار دارای حق چاپ هنرمندان و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

در یک نظرسنجی اخیر، نزدیک به یک سوم از شرکت ها گفتند که مالکیت معنوی بزرگترین نگرانی آنها هنگام استفاده از هوش مصنوعی مولد است.

بیشتر بخوانید:

  • سرویس اینترنت ۲۰ گیگابیتی جدید گوگل با هزینه ماهانه ۲۵۰ دلار معرفی شد
  • فهرست پرجستجوترین کاربران در سال 2023 منتشر شد. بیشترین کلمات جستجو شده در گوگل کدامند؟
  • اعتراف گوگل: ویدیوی معرفی هوش مصنوعی Gemini جعلی بود!
  • گوگل اکنون به سازندگان محتوا اجازه می دهد نظرات را در ویدیوهای YouTube غیرفعال کنند
  • GPT-4 AI تنبل است. OpenAI تایید شد

نظر شما در مورد نسل دوم هوش مصنوعی Imagen چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: گوگل

مقاله گوگل نسل دوم تصویر هوش مصنوعی را ارائه کرد. نسل بعدی فناوری ایجاد عکس مبتنی بر متن برای اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.