یلدیز سریال سیب ممنوعه خرج عروسی اش را خودش داد!

یلدیز سریال سیب ممنوعه خرج عروسی اش را خودش داد!

ادا آجه بازیگر معروف ترکیه ای به تازگی با بسکتبالیست معروف بوگراهان تونجار نامزد کرده است. او در تدارک عروسی اش می خواهد خرج عروسی را خودش بپردازد.

به بازیگرها- ادا آژه که در بین بازیگران موفق سال های اخیر شناخته شده است، این روزها مشغول تدارک مراسم عروسی خود است.

در هفته های اخیر ادا آجا طی مراسمی خانوادگی با بوگراهان تونجر نامزد کرد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، شنیده ها حاکی از آن است که این زوج جوان که در حال آماده شدن برای نشستن بر سر سفره عقد هستند، خود را برای مراسم باشکوه عروسی آماده کرده اند.

در این مدت شایعات زیادی مطرح شد. یکی از آنها این است که آژه می خواهد خرج عروسی را خودش بدهد.

ادا آژه و نامزدش

گفته می شد که تونجار از این وضعیت ناراحت شده و به عنوان هدیه عروسی برای همسر آینده اش ویلایی به قیمت 30 میلیون لیر در بدروم خریداری کرده است.

اما در این بین بیانیه تندی از سوی ادا آجا منتشر شد. این بازیگر جوان که از این حرف و حدیث ها عصبانی شده بود، شایعات گفته شده را تکذیب کرد.

اگر مواجه شد

وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «دوست ندارم در چنین هفته مهمی با خبرهای غیرضروری مواجه شوم!

ذهن من در حال حاضر روی کشورم متمرکز شده است. امیدوارم همه مثل من انسان باشند.

من کسی را قضاوت نمی‌کنم، کسی را بد نمی‌دانم، کسی را تحقیر نمی‌کنم، به کسی آسیب نمی‌رسانم.

من به همه مردم احترام می گذارم و برای آنها ارزش قائل هستم. من به این ویژگی افتخار می کنم. خداوند وجدان من را به همه عنایت فرماید.»

نوشته ییلدیز سریال سیب ممنوعه خرج عروسی خودش رو داد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.