یوتیوب در حال آزمایش دو قابلیت جدید هوش مصنوعی – بازیگرها است

یوتیوب در حال آزمایش دو قابلیت جدید هوش مصنوعی – بازیگرها است

مقاله یوتیوب در حال آزمایش دو ویژگی جدید هوش مصنوعی است اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

یوتیوب در حال آزمایش دو مورد است قابلیت هوش مصنوعی جدید که می تواند این پلتفرم ویدیویی را برای کاربران جذاب تر کند و از نظر اطلاعات بهبود یابد.

به نظر می رسد یوتیوب در حال برنامه ریزی دو مورد است قابلیت هوش مصنوعی جدید آن را به پلتفرم خود اضافه کنید. در حال حاضر، این ویژگی‌ها فقط برای برخی از کاربران حساب پریمیوم در دسترس است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • تهدید یوتیوب پاسخ داده شد! هزاران نفر مسدود کننده های تبلیغات را حذف کرده اند.
  • یوتیوب محبوب ترین منبع ویدیویی برای نوجوانان است!
  • موسیقی مورد نظرتان را زمزمه کنید و یوتیوب آن را برای شما پیدا خواهد کرد!
  • خلاصه کردن محتوای ویدیوهای یوتیوب با هوش مصنوعی

دو قابلیت جدید هوش مصنوعی یوتیوب چیست؟

طبق گفته 9to5Google، اولین ویژگی پرسیدن این در واقع یک چت هوش مصنوعی است که به کاربران اجازه می‌دهد درباره ویدیوهایی که تماشا می‌کنند سؤال بپرسند و پاسخ‌ها با استفاده از مدل زبان LLM تولید می‌شوند. علاوه بر این، کاربران می توانند از این چت درخواست معرفی محتوای مرتبط را نیز داشته باشند.

این ویژگی در حال حاضر در برخی از ویدیوهای انگلیسی ظاهر می‌شود و فقط برای تعداد معینی از کاربران با حساب‌های ممتاز در برنامه YouTube برای اندروید در دسترس است.

ویژگی دوم یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که نظرات طولانی را به روشی منظم و قابل درک دسته بندی می کند. این ابزار به کاربران کمک می کند نظراتی را که بیشتر به آن علاقه دارند پیدا کنند و تولیدکنندگان محتوا بتوانند به راحتی بخش نظرات ویدیوهای خود را مدیریت کنند.

بخش موضوعات در کنار گزینه‌های مرتب‌سازی «برترین» و «آخرین» در برخی ویدیوهای مجهز به ویژگی دوم ظاهر می‌شود. کاربران YouTube می توانند این بخش را مدیریت کرده و برخی از نظرات را حذف کنند.

اخیراً یوتیوب به اهمیت هوش مصنوعی در دنیای مدرن پی برده و سعی کرده است برنامه خود را با استفاده از این فناوری نوظهور بهبود بخشد. در این مدت، یوتیوب نیز ابزارهایی را معرفی کرده است. شامل ابزار هوش مصنوعی یوتیوب که صدای افراد را شبیه یک خواننده محبوب می کند او استفاده می کند دوبله ویدیوهای یوتیوب با هوش مصنوعی که خیلی وقت پیش رسما معرفی شد.

در نهایت، شایان ذکر است که دو ویژگی آزمایشی جدید YouTube از طریق صفحه «امتحان ویژگی‌های آزمایشی جدید» در وب و در برنامه تا 5 دسامبر در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

  • چگونه از یوتیوب دانلود کنیم؟
  • بهترین سایت برای دانلود یوتیوب چیست؟
  • قرارداد همکاری سامسونگ با بزرگترین یوتیوبر جهان؛ تولید محتوا با Galaxy!

چه فکری در این باره دارید؟ دو ویژگی آزمایشی هوش مصنوعی یوتیوب چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

.

منبع: phonearena

مقاله یوتیوب در حال آزمایش دو ویژگی جدید هوش مصنوعی است اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.