یک به‌روزرسانی رابط کاربری ۶٫۱٫۱ برای گوشی‌های گلکسی ۲۰۲۲ کمی دیرتر ارائه می‌شود – بازیگرها

یک به‌روزرسانی رابط کاربری ۶٫۱٫۱ برای گوشی‌های گلکسی ۲۰۲۲ کمی دیرتر ارائه می‌شود – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ با گوشی های گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 معرفی شد و پس از آن گوشی های دیگر نیز این نسخه را دریافت کردند. اما به نظر می رسد که دستگاه های Galaxy 2022 به روز رسانی به UI 6.1.1 کمی دیرتر از دستگاه های 2024 و 2023 دریافت خواهد شد.

به گفته Sammobile، سری گلکسی S24 از دیگر دستگاه های گلکسی جلوتر است به روز رسانی به UI 6.1.1 دریافت کرد نسخه جدید One UI در هفته های آینده برای سایر دستگاه های گلکسی عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار یک رابط کاربری 6.1.1 برای دستگاه های 2022

گزارش ها حاکی از آن است که گوشی ها و تبلت های پرچمدار سامسونگ که در سال 2022 عرضه شده اند نیز واجد شرایط دریافت به روز رسانی One UI 6.1.1 هستند. اما به نظر می رسد که انتشار مطبوعاتی رسمی سامسونگ باعث شده برخی افراد معتقد باشند که این نسخه برای دستگاه های 2022 منتشر نخواهد شد. .

تاریخ انتشار یک رابط کاربری 6.1.1 برای دستگاه های 2022

این سوء تفاهم احتمالاً به این دلیل است که غول کره‌ای ابتدا به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را برای دستگاه‌های 2024 و 2023 منتشر می‌کند.

گوشی های سری Galaxy S22، Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4 و Galaxy Tab S8 نیز به روز رسانی One UI 6.1.1 را دریافت خواهند کرد. اما کمی دیرتر از دستگاه های 2024 و 2023 اگر از کاربران این دستگاه ها هستید باید کمی بیشتر صبر کنید.

در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که نسخه One UI 6.1.1 که برای دستگاه های 2022 منتشر خواهد شد، از امکانات کمتری برخوردار خواهد بود. برخی از ویژگی‌های تایید شده که در به‌روزرسانی گنجانده می‌شوند عبارتند از Motion Clipper، Portrait Studio، Sketch to Image، و گزینه ایجاد والپیپر با جلوه‌های زنده از عکس‌ها.

همچنین در به‌روزرسانی جدید ویژگی‌هایی مانند کپی کردن و اشتراک‌گذاری آسان فایل‌ها، ایجاد گیف و استیکر از عکس‌های برش‌خورده، و جابه‌جایی آسان‌تر بین تصویر در تصویر و صفحه تقسیم شده گنجانده شده است.

هنوز مشخص نیست که آیا دستگاه های پرچمدار 2021 به روز رسانی One UI 6.1.1 را دریافت خواهند کرد یا خیر. اگر نسخه جدیدی برای این دستگاه ها منتشر شود، احتمالاً دارای ویژگی های کمتری خواهد بود. این دستگاه ها همچنین ویژگی های نسبتاً کمتری را در به روز رسانی One UI 6.1 دریافت کردند.

به محض اینکه در دسترس قرار گرفت، اطلاعات بیشتری درباره برنامه‌های انتشار One UI 6.1.1 با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. اما نظر شما در مورد نحوه پشتیبانی سامسونگ از دستگاه های خود چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها و روزنامه موبایل با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • تماشا کنید: اولین عکس از Galaxy Z Fold Special Edition منتشر شد
  • تاریخ معرفی Galaxy S24 FE و Galaxy Tab + S10 نزدیک است
  • دومین آپدیت نرم افزاری گلکسی زد فلیپ 6 امنیت آن را افزایش می دهد

مقاله آپدیت One UI 6.1.1 برای گوشی های گلکسی 2022 کمی دیرتر منتشر می شود و اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.