یک حساب ChatGPT بدون شماره ایجاد کنید. مکالمه صوتی و چت اکنون فقط با ایمیل امکان پذیر است – Tekrato

یک حساب ChatGPT بدون شماره ایجاد کنید.  مکالمه صوتی و چت اکنون فقط با ایمیل امکان پذیر است – Tekrato

یک حساب ChatGPT بدون شماره ایجاد کنید. مکالمه صوتی و چت که فقط با ایمیل امکان پذیر است اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

OpenAl در حین موضوع ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری ChatGpt که قبلا فقط با شماره موبایل امکان پذیر بود. از این پس برای ثبت نام فقط به آدرس ایمیل نیاز دارید.

تا به حال برای ثبت نام و استفاده از ChatGPT باید از شماره تلفن خود استفاده می کردید و با وجود عدم پشتیبانی از شماره های داخلی، حداقل کاربران ایرانی نمی توانستند مستقیماً از ChatGPT استفاده کنند. اما اکنون OpenAI این مشکل را برطرف کرده است و هر کسی که آدرس ایمیلی داشته باشد می تواند در این ربات ثبت نام کند. جدای از این، ChatGPT Voice نیز برای همه در دسترس است و می توانید با نگه داشتن آیکون هدست صوتی ChatGPT، مکالمه ای را با این دستیار صوتی آغاز کنید و پاسخ های خود را دریافت کنید.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • ثبت نام های جدید برای ChatGPT Plus به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. تصمیم OpenAI برای کنترل مصرف
  • هوش مصنوعی جمینا گوگل تا اوایل سال 2024 آماده نخواهد شد. برای ChatGPT رقیب باید بیشتر منتظر بمانید.
  • اضافه شدن چت هوش مصنوعی به نسخه رایگان ChatGPT. هدیه ای از OpenAI برای بازگشت سم آلتمن

امکان ایجاد یک حساب ChatGPT بدون شماره وجود داشت

به نظر می رسد این خبر عوارضی هم دارد. از این نظر، OpenAI آن را با توجه به اتفاقات روزهای اخیر در پست مربوط به راه اندازی عمومی قابلیت صوتی چت بات خود ثابت کرده است. در این دمو، شخصی از ChatGPT می پرسد: «شب طولانی برای تیم بوده و ما گرسنه هستیم. برای 778 نفر چند پیتزا 16 اینچی سفارش بدهم؟ این تقریباً تعداد کل کارمندان OpenAI است که اخیراً تهدید کرده اند در صورت عدم استعفای هیئت مدیره شرکت و بازگرداندن سم آلتمن، شرکت را ترک خواهند کرد.

«گرگ براکمن»، یکی دیگر از مدیران ارشد OpenAI نیز به عرضه عمومی ویژگی صوتی ChatGPT واکنش نشان داد و نوشت: «این ویژگی را امتحان کنید؛ تجربه ChatGPT را کاملاً تغییر می‌دهد».

 

ایجاد یک حساب کاربری ChatGPT
ایجاد یک حساب کاربری ChatGPT

 

به نظر می رسد ادعای براکمن درست باشد و استفاده از صدای ChatGPT تجربه جالبی از استفاده از ChatGPT برای مخاطب ایجاد می کند. ایرانیانی که قبلاً محدود به ثبت نام در ChatGpt بودند می توانند از دستیار صوتی و سایر ویژگی های این ربات هوش مصنوعی با ایمیل استفاده کنند.

اگرچه حواشی OpenAI حتی با سم آلتمن همچنان ادامه دارد و مشکلات این شرکت تمام نشده است، اما با ویژگی صدای رایگان ChatGPT، به نظر می رسد همه سعی دارند محبوبیت OpenAI را در بین کاربران حفظ کنند. حالا که خبر بازگشت سم آلتمن تایید شده است، احتمالا گرگ براکمن با او به شرکت باز خواهد گشت.

قابلیت صوتی ChatGPT که پیش از این تنها با پرداخت هزینه اشتراک امکان پذیر بود، اکنون به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از این قابلیت می توانید پاسخ سوالات خود را با یک عبارت ساده از دستیار صوتی ChatGPT دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

  • یوتیوب در حال آزمایش دو ویژگی هوش مصنوعی جدید است
  • هوش مصنوعی Grok با شبکه اجتماعی X ادغام خواهد شد
  • ChatGPT همچنان در حال سقوط است. OpenAI نگران حملات DDoS است
  • ویژگی جدید ChatGPT در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI آشکار شد

نظر شما در مورد امکان ایجاد اکانت ChatGPT بدون ثبت شماره تلفن چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

یک حساب ChatGPT بدون شماره ایجاد کنید. مکالمه صوتی و چت که فقط با ایمیل امکان پذیر است اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.