یک پهپاد انتحاری مجهز به موتور جت، اولین موردی که در جنگ اوکراین کشف شد – بازیگرها

یک پهپاد انتحاری مجهز به موتور جت، اولین موردی که در جنگ اوکراین کشف شد – بازیگرها

مقاله پهپاد انتحاری مجهز به موتور جت اولین بار ارائه شده در جنگ اوکراین: زندگی با تکنولوژی اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

به گفته منابع خبری موثق، اوکراین به نوعی در حال جنگ با روسیه است وزوز یک بمب گذار انتحاری مجهز به موتور جت. UJ-25 Skyline (UJ-25 Skyline) با پیکربندی انتحاری طراحی شده است و توانایی حمله به اهداف در برد صدها کیلومتری در داخل خاک روسیه را دارد.

در قلب پهپاد جدید UG-25 ​​یک موتور جت قرار دارد که سرعت آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. علاوه بر ویژگی خودکشی، به عنوان طعمه برای حمله به سیستم های دفاعی نیز استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: تانک مرکاوا چیست؟ تاریخچه و مشخصات تانک اصلی اسرائیل.

اولین نمونه از پهپاد جدید UG-25 ​​در بردیانسک اوکراین که اکنون در اشغال روسیه است مورد استفاده قرار گرفت. هنوز مشخص نیست که این پهپاد برای چه هدفی به پرواز درآمده است و عکس هایی منتشر شده که نشان می دهد سقوط آن باعث انفجار نشده است. بردیانسک که شهری بندری در دریای آزوف است که موقعیت جغرافیایی آن می تواند بسیار ارزشمند و استراتژیک باشد.

این پهپاد اولین بار در مصاحبه CNN با میخایلو فدوروف در مورد جنگ هواپیماهای بدون سرنشین در اوکراین در ماه سپتامبر دیده شد. فدوروف در حال حاضر سمت معاون نخست وزیر نوآوری، آموزش، علم و فناوری اوکراین و وزیر تحول دیجیتال را دارد.

در این گفتگو جزئیات خاصی از پهپاد جدید اوکراینی فاش نشده است. با این حال، به وضوح مشخص شد که طراحی آن از مدل پهپاد Ukrjet UJ-23 Topaz الهام گرفته شده است. این مدل در ابتدا به عنوان یک پهپاد هدف برای استفاده در تمرینات آموزشی و فعالیت های تست و ارزیابی توسعه داده شد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین مبارزان جهان چه کسانی هستند؟
  • خطرناک ترین جنگنده ایران کیست؟
  • فسفر سفید چیست و در تولید سلاح چه کاربردهایی دارد؟
  • نسل جدید جنگنده ها؛ بررسی نسل ششم و هفتم بی رحم
  • مهمترین مشتریان پهپادهای صادراتی ایران کدام کشورها هستند؟ [+اینفوگرافیک]

نظر خود را در مورد پهپاد انتحاری مجهز به موتور جت ساخت اوکراین در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید دو برابر اشتراک گذاری

مقاله پهپاد انتحاری مجهز به موتور جت اولین بار ارائه شده در جنگ اوکراین: زندگی با تکنولوژی اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.