۸ ایده خلاقانه برای تعمیر پتو و ملحفه • بازیگرها

۸ ایده خلاقانه برای تعمیر پتو و ملحفه • بازیگرها

جمع آوری پتو و ملحفه یکی از بهترین راه ها برای مرتب کردن خانه است. با این کار، فضایی دنج و خلوت در خانه خود خواهید داشت که می توانید در هنگام سرما به آن بروید و گرم شوید. در این مقاله با روش های تا کردن و تزیین پتو و ملحفه آشنا خواهید شد. با این ایده ها می توانید پتوهای خود را تزئین کرده و از دید پنهان کنید. از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله با ما باشید تا با این ایده های جالب و جدید برای تعمیر پتو و ملحفه آشنا شوید.

8 ایده برای جمع آوری پتو و ملحفه

ایده های زیر خانه شما را زیباتر نشان می دهد و به شما کمک می کند پتوها و ملحفه ها را مرتب و تمیز نگه دارید.

1. از نردبان پتویی استفاده کنید

پتوها فقط برای گرما و راحتی نیستند. همچنین می توانید از پتو برای دکوراسیون اتاق استفاده کنید تا آرامش و گرما را به فضای خانه خود بیافزایید. پتوهای زیبای مورد علاقه خود را روی یک نردبان پتویی آویزان کنید. سپس می توانید پتوها را در کنار شومینه یا گوشه دیوار قرار دهید. این ایده با انواع سبک های دکوراسیون مدرن به خوبی ست می شود و خانه شما را بسیار زیبا و دنج می کند.

  • چگونه سبک دکوراسیون ساحلی را به خانه خود بیاوریم؟

2. پتوها را در سبدهای بزرگ قرار دهید

سبدهای بافته شده درب دار هرگز از مد نمی افتند. برای قرار دادن پتو و ملحفه می توانید از سبدهای بافته شده درب دار استفاده کنید. خوبی این سبدها داشتن درپوشی است که از دیده شدن پتوها جلوگیری می کند. همچنین نیازی نیست هر بار پتوها را تا کنید و داخل سبدها بگذارید!

3. پتوها را داخل مبل قرار دهید.

یک پتو روی مبل بگذارید

حتماً نیمکت‌هایی را دیده‌اید که داخل آن‌ها خالی است و می‌توانید وسایلتان را داخل آن بگذارید و بنشینید و استراحت کنید. این نیمکت ها گزینه های خوبی برای قرار دادن پتو و ملحفه هستند و می توانید پتو و ملحفه های خود را داخل آن قرار دهید. با این کار، پتوها همیشه در دسترس هستند و می‌توانید با پتوی مورد علاقه‌تان خود را بپوشانید و در حین استراحت یا تماشای فیلم، استراحت کنید.

4. پتوها را در کمد قرار دهید.

اگر در خانه تان کابینت یا کمد خالی وجود دارد، می توانید پتو و ملحفه های خود را در آن قرار دهید و از کثیف شدن و به هم ریختن خانه تان جلوگیری کنید. برای مرتب نگه داشتن پتوها، می توانید آنها را در سبد قرار دهید و سپس سبدها را در کمد قرار دهید.

5. برای پنهان کردن پتو از پفک استفاده کنید

گذاشتن پتو روی پفک

برخی از مدل های پاف توخالی هستند و در داخل آن سوراخی برای قرار دادن وسایل وجود دارد. می توانید پتوها و ملحفه های خود را داخل این پفک ها قرار داده و مرتب کنید. هر زمان که بخواهید می توانید روی این کیسه های حبوبات زیبا بنشینید و خود را در یک پتوی نرم و راحت بپیچید.

6. پتوهای کوچک و ملحفه های نازک را در کشو قرار دهید.

این ایده برای والدینی که بچه دارند بسیار عالی است و به نظم بخشیدن به اتاق کمک زیادی می کند. می توانید پتوهای کوچک و ملحفه های نازک را در کشو قرار دهید و مرتب نگه دارید. با این کار می توانید هر زمان که بخواهید پتوی مناسب کودک خود را بیابید و از آن برای گرم کردن نوزادتان خیلی سریع و آسان استفاده کنید.

7. از سبدهای فانتزی برای پتو و ملحفه استفاده کنید

سبدهای فانتزی برای قرار دادن پتو و ملحفه

یک ایده بسیار جالب برای نظم دادن به پتوها و ملحفه ها، قرار دادن آنها در سبدهای فانتزی است. حتماً سبدهای چند ضلعی فانتزی را دیده اید که ظاهری تزئینی دارند و به نظم بخشیدن به وسایل خانه کمک می کنند. می توانید پتوهای رنگارنگ خود را در این سبدهای شیک قرار دهید و سبد را در کنار مبلمان خود بگذارید تا بتوانید هنگام استراحت از آن استفاده کنید.

8. سبدهای حصیری یکی از بهترین وسایل برای قرار دادن پتو و ملحفه هستند

قرار دادن پتو در سبدهای حصیری

الیاف طبیعی مانند چوب و پارچه های حصیری راحتی و گرما را به خانه شما می آورند. برای مرتب کردن پتوها و تمیز نگه داشتن ملحفه ها می توانید از سبدهای حصیری استفاده کنید. سبدهای حصیری در تمام فصول سال کاربرد فراوانی دارند و فضای بسیار خوبی را برای نگهداری انواع وسایل اعم از پتو و ملحفه در اختیار شما قرار می دهند. می توانید این سبدهای حصیری را در اتاق خواب یا گوشه اتاق نشیمن قرار دهید و حس سادگی و مینیمالیسم را به خانه خود بیاورید.

  • 10 ایده برای داشتن خانه ای دنج و آرام

در این مطلب با ۸ ایده جالب برای چیدمان پتو و ملحفه آشنا شدید. این اقلام مانند کیسه حبوبات و سبدهای بافتنی یا سبدهای حصیری را می توانید با هزینه کم تهیه کنید و از آنها برای چیدمان و جمع آوری پتو استفاده کنید. با استفاده از این وسایل فضای منزل شما مرتب می ماند و دیگر ازدحام پتوها مزاحم شما نمی شود. این ایده ها جنبه تزیینی نیز دارند و یکی از جدیدترین روش های ساماندهی فضاهای مدرن به شمار می روند.

The post 8 ایده خلاقانه برای تعمیر پتو و ملحفه پدیدار شد اولین بار در بازیگرها پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.