تحقیر نامزد سابق توسط آقای سوپراستار انجام شد!

تحقیر نامزد سابق توسط آقای سوپراستار انجام شد!

کول اسپروس بازیگر مشهور 30 ​​ساله به دلیل اظهارات بی ادبانه اش در مورد نامزد سابقش و سیگار کشیدن در فضاهای بسته به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

AM – کول اسپروس به دلیل “تحقیر” نامزد سابق لیلی راینهارت در آخرین مصاحبه خود هنگام صحبت در مورد رابطه آنها مورد انتقاد طرفداران قرار گرفت.

به گزارش گروه ترجمه صبح، کول اسپروس که پیش از جدایی در ژانویه 2020 به مدت دو سال با لیلی راینهارت نامزد کرده بود، ادعا کرده است که «تقریباً همه شرکای عاشقانه‌اش» به او خیانت کرده‌اند.

کول و لیلی برای اولین بار در سال 2016 هنگام بازی در سریال Riverdale یکدیگر را ملاقات کردند.

طرفداران حدس می زنند که این زوج در اوایل سال 2017 نامزد کردند.

کول که در پادکست Call Her Daddy با الکس کوپر صحبت می کرد، ادعا کرد که این زوج “هر دو آسیب زیادی به یکدیگر وارد کرده اند”.

کاربران توییتر کول را “بازنده” می نامند. به گزارش صبح، آنها از ستاره سابق دیزنی به دلیل «تحقیر لیلی در روز جهانی زن» انتقاد کردند.

این ستاره که با بازی در Suite Life Of Zack And Cody در کودکی در کنار برادر دوقلویش به شهرت رسید، همچنین به دلیل سیگار کشیدن در داخل خانه در طول پادکست مورد انتقاد قرار گرفته است.

طرفداران کول اعلام کرده اند که از رفتار این ستاره شرمنده هستند.

لیلی راینهارت و کول اسپروس

صحبت های این بازیگر درباره نامزد سابقش!

کول در این مصاحبه در حالی که سیگار می کشید به شنوندگان گفت: کلیشه های داشتن رابطه عاطفی با فردی که با او کار می کنید کاملاً درست است.

این بازیگر درباره نامزدی خود با لیلی راینهارت گفت: واقعا سخت بود. ما هر دو خیلی همدیگر را آزار می دهیم. کار با هم سخت شد.

تشخیص احساسی که نسبت به هم داشتیم سخت بود. ما حتی وقت نداشتیم از هم دور باشیم تا به این روند کمک کنیم. ما الان دوستان خوبی هستیم. خوشحالم که توانستم با او بر این مشکل غلبه کنم.”

کول ابتدا در پادکست گفت که تصمیم به جدایی و لغو نامزدی یک تصمیم دوجانبه بود. با این حال سریع نظرش عوض شد و گفت: من بودم، رفتم وقتش بود.

 

پست توهین به کاندیدای سابق کار آقای سوپراستار را داد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.