«لیدی گاگا» برای اجرای مراسم اسکار آرایش خود را پاک کرد!

«لیدی گاگا» برای اجرای مراسم اسکار آرایش خود را پاک کرد!

لیدی گاگا خواننده معروف آرایش خود را پاک کرد و پیراهن لاکچری خود را به بلوز و شلوار مشکی تغییر داد تا روی صحنه مراسم اسکار اجرا کند!

به بازیگرها – لیدی گاگا خواننده 36 ساله و برنده اسکار که همیشه به لباس ها و ظاهر عجیبش شهرت دارد، ظاهری ساده را برای اجرای مهم ترین رویداد صنعت سینما انتخاب کرد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، لیدی گاگا امسال نیز نامزد اسکار است.

او برای اجرای آهنگ Hold My Hand که برای فیلم Top Gun: Maverick خوانده بود به این مراسم دعوت شد.

لیدی گاگا برای فرش قرمز این مراسم یک پیراهن مجلل و گران قیمت ورساچه به تن کرد.

گریم لیدی گاگا برای مراسم اسکار

این لباس شیک تنها سه روز پیش در فشن شوی ورساچه در لس آنجلس به نمایش درآمد. سوپرمدل معروف جیجی حدید این لباس را در فشن شو ورساچه پوشید.

“سرنوشت خودت باش!”

با این حال لیدی گاگا تصمیم گرفت برای اجرای خود یک تی شرت و شلوار مشکی بپوشد و تمام آرایش خود را پاک کند. به گزارش صبح ؛ این خواننده قبل از اجرای این آهنگ به حضار اعلام کرد که این آهنگ برای او معنای شخصی دارد.

این آهنگ برای من معنای مهمی دارد، امیدوارم با شنیدن این آهنگ متوجه شوید که می توانید قهرمان خودتان باشید، حتی اگر از درون احساس شکستگی کنید.

ظاهر ساده لیدی گاگا برای اجرای مراسم اسکار
ظاهر ساده لیدی گاگا برای اجرای مراسم اسکار

طرفداران لیدی گاگا که به «هیولاهای کوچک» معروف هستند، این اجرای شجاعانه خواننده مورد علاقه خود را تحسین کردند.

یکی از طرفداران این خواننده در توییتر خود نوشت: “او زیباست. چه با لباس و آرایش گران قیمت و ظاهر عجیبش. چه بدون آرایش و چه با ظاهر ساده.

«لیدی گاگا» برای اجرای مراسم اسکار آرایش خود را پاک کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.