ویدئو/ حسرت دردناک خواهر پژمان جمشیدی برای او و ایران

ویدئو/ حسرت دردناک خواهر پژمان جمشیدی برای او و ایران

مامک جمشیدی خواهر پژمان جمشیدی با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود حسرت برادر و دوری از ایران را ابراز کرده است.

به بازیگرها- پژمان جمشیدی که سال ها به عنوان بازیکن پرسپولیس شناخته می شد، یکی از معروف ترین و پولسازترین بازیگران این روزهای صنعت سینمای ایران است.

اما در این میان شهرت گسترده پژمان باعث شده حتی اعضای خانواده او نیز مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار بگیرند.

در همین راستا، مامک جمشیدی، خواهر پژمان که مدتی است به کانادا مهاجرت کرده و در این کشور به کار ملکی مشغول است، این روزها بیش از 50 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

 

البته برخی از کاربران مدعی شده اند که به دلیل کم کاری پژمان جمشیدی و دوری از فضای مجازی، هواداران او سعی می کنند خواهر او را دنبال کنند و در زندگی شخصی پژمان فعالیت کنند.

در همین راستا خواهر بازیکن اسبق پرسپولیس با انتشار ویدئویی تلخ در اینستاگرامش به شدت به برادرش ابراز علاقه کرد و مدعی شد دری پژمان او را نابود کرده است.

وی همچنین در این داستان نوشت: دلم برای عزیزانم در ایران بسیار تنگ شده است، مخصوصاً پژمان که داغدار است.

بخوانید: عکس/ روز دیدنی سردار آزمون در آلمان

پژمان جمشیدی 33 هزار نفر را به سینما کشاند

به گزارش همشهری آنلاین، اسفند ماه زمان خوبی برای سینماها نبوده است. هر چه به روزهای پایانی این ماه نزدیک می شویم این وضعیت بدتر می شود. زیرا دغدغه خانواده ها در این زمان خرید نوروزی و خانه نشینی است. به این موارد، درصد خانواده هایی را که برای استفاده از تعطیلات چهارشنبه و سفر انتخاب کرده اند، اضافه کنید.

در 3 روز آخر تعطیلات در مجموع 113 هزار نفر به سینما رفتند که با توجه به اینکه در نیمه دوم اسفند اتفاق افتاده، رقم نسبتا قابل قبولی است. برای این تعداد مخاطب 6010 اکران ترتیب داده شد و گیشه رقم 4 میلیارد و 240 میلیون تومان را به خود دید.

در 3 روز پایانی تعطیلات در مجموع 113 هزار نفر به سینما رفتند که با توجه به اینکه در نیمه دوم اسفندماه اتفاق افتاده رقم نسبتا قابل قبولی است. و یک میلیارد و 280 میلیون تومان فروخت.

نوشته ویدئو/ حسرت دردناک خواهر پژمان جمشیدی برای او و ایران اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.