عکس/ ترلان پروانه این روزها ناله می کند!

عکس/ ترلان پروانه این روزها ناله می کند!

ترلان پروانه ظاهرا حال و روز خوبی ندارد.

به گزارش صبحگاهی، ترلان پروانه تصویری از خود را با چهره ای غمگین منتشر کرد و در حاشیه آن جمله ای عاجزانه نوشت.

ترلان پروانه برای رویای سهراب

فیلمبرداری فیلم سینمایی «رویای سهراب» به کارگردانی علی قویتان از اوایل تیرماه سال جاری آغاز می شود.

برنا: علی قویتن پیش از این درباره ساخت فیلمی با داستان سهراب سپهری گفته بود: مشکل اصلی که در سال های گذشته برای من پیش آمده این است که مردم همیشه در کوچه و خیابان به من گفته اند که شبیه زنده یادها هستم. سهراب سپهری شاعر کشورمان و این بارها از مردم این پیشنهاد را دریافت کرده ام که چرا از سهراب سپهری با این شباهت فیلم نمی سازم.

بیشتر بخوانید:

با دیدن چهره برادر «ترلان پروانه» شگفت زده خواهید شد/عکس

چهره «بازیگر زن ایرانی» کپی اصل «ترلان پروانه» بود / عکس

وی ادامه داد: با وجود اینکه هیچ دغدغه ای برای ساخت فیلم زندگی شاعران نداشتم، اما همه این مسائل باعث شد به این فکر کنم که درباره سهراب سپهری فیلم بسازم یا نه. بالاخره بعد از ده سال در سال 2017 تصمیم گرفتم این پروژه را جلوی دوربین ببرم.

بهاره کیان افشار و ترلان پروانه بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این فیلم قطعی شده و انتخاب سایر بازیگران همچنان ادامه دارد. هر دوی این بازیگران با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خود از حضور خود در این پروژه سینمایی خبر دادند.

توضیح عکس/ ترلان پروانه این روزها نوحه سر داده! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.