ویدئو/ اتفاقی جالب برای ایرانیان; پیام تبریک عید نوروز توسط “میکی ماوس”

ویدئو/ اتفاقی جالب برای ایرانیان;  پیام تبریک عید نوروز توسط “میکی ماوس”

میکی موس عناصری مانند آتش، سفره هفت سین و ماهی را نشان می دهد. عید نوروز، سیزده به در و چهارشنبه سوری را معرفی کرد.

به گزارش صبح تایم به نقل از مهر، همزمان با نوروز 1402، شرکت دیزنی یکی از شرکت های مطرح در تولید آثار انیمیشن به تازگی ویدئویی را برای معرفی نوروز ایرانی منتشر کرده است.

در این ویدیو میکی موس عید نوروز از جمله هفت سین، چهارشان سوری و سیزده به در را معرفی می کند. در این ویدئو، میکی موس به عنوان یکی از شخصیت های انیمیشن می گوید: از پروژه جدید که برای عید سنتی ایرانیان است، بسیار هیجان زده هستم. من هیجان انگیز هستم.

تعطیلات نوروز 13 روز است و آتش یکی از عناصر مهم در این جشن است. این عنصر در جشن های آنها وجود دارد، هرچند خطرناک هم هست. نماد خداحافظی با سرمای زمستان و ورود به فصل جدیدی است که نشانه زندگی سالم است.

وی با بیان اینکه برای آمدن نوروز انگیزه زیادی دارم، ادامه می دهد: نمادی به نام هفت سین دارند که شامل اجزایی مانند سماق، سفره و ماهی طلایی است.

میکی موس اجزای سفره هفت سین را نشان می دهد و می گوید: به سیزده خوش آمدید. این روز را روز طبیعت می نامند. در این روز مردم به همراه دوستان و خانواده از خانه های خود بیرون می آیند و با موسیقی آنها لذت می برند.

معرفی عید نوروز توسط یکی از معتبرترین شرکت های انیمیشن سازی در حالی است که پرونده عید نوروز با مدیریت ایران و مشارکت 12 کشور در فهرست میراث ناملموس جهانی به ثبت رسیده است.

فیلم نوشته/ اتفاقی جالب برای ایرانیان; پیام تبریک نوروزی «میکی ماوس» اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.