بازگشت جانی دپ به دزدان دریایی کارائیب!

بازگشت جانی دپ به دزدان دریایی کارائیب!

سازندگان سریال محبوب «دزدان دریایی کارائیب» بازگشت جانی دپ، بازیگر و ستاره مشهور آمریکایی این فیلم ها را تایید کردند؟!

AM – جری بروکهایمر، یکی از تهیه کنندگان «دزدان دریایی کارائیب» اشاره کرده است که در تلاش است جانی دپ را برای قسمت جدید این فیلم ها بازگرداند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، جری بروکهایمر برای بازگشت جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری قسمت جدید این مجموعه ابراز تمایل کرده است.

جری بروکهایمر روز یکشنبه هنگام حضور روی فرش قرمز مراسم اسکار درباره این سریال صحبت کرد و اعلام کرد که در حال کار بر روی قسمت بعدی هستند.

از این تهیه کننده موفق در مورد حضور جانی دپ در قسمت ششم این مجموعه فیلم سوال شد.

این در حالی است که مدیر برنامه های جانی دپ پیش از این اعلام کرده بود که قرارداد این بازیگر با دیزنی فسخ شده است. پس از اتهامات آمبر هرد، همسر سابق جانی دپ، به این بازیگر به دلیل خشونت خانگی، کمپانی دیزنی تمام قراردادهای خود را با این بازیگر فسخ کرده است.

جانی دپ در دزدان دریایی کارائیب

جانی دپ برای بازی در فیلم Pirates of the Caribbean 6 قراردادی 23 میلیون دلاری امضا کرد.بروکهایمر در پاسخ به احتمال بازگشت جانی دپ به این فیلم گفت:

“ما خواهیم دید. هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است، اما من دوست دارم او را در این فیلم داشته باشم. این تنها چیزی است که می توانم به شما بگویم.”

جانی دپ که در سال 2019 از این فیلم کنار گذاشته شد، اکنون تصور می شود که به پروژه بازمی گردد.

با قرار گرفتن نام این بازیگر در لیست مخاطبین گروه فیلمبرداری، گمان می رود که جانی دپ فیلمبرداری آزمایشی این فیلم را در ماه فوریه آغاز کند.

بازگشت جانی دپ به دزدان دریایی کارائیب! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.