محبوب ترین چهره های تلویزیون در سال ۱۴۰۱

محبوب ترین چهره های تلویزیون در سال ۱۴۰۱

از جمله چهره هایی می توان به مازیار لرستانی، مهران رجبی، حامد سلطانی، سامان گوران اشاره کرد که در سال 1401 به دلیل حواشی حاصل از کلام و آثارشان دیده شدند.

به گزارش صبح به نقل از برترین ها; در ادامه نگاهی انداخته ایم به دلایل این حضور که شامل کامنت های عجیب و غریبی مانند «من نه» یا تغییر جنسیت، حضور پررنگ در پروژه های رادیویی و شوخی های زننده روی آنتن رادیو و… بود. .

مازیار لرستانی

31 تیرماه سال گذشته شهره لرستانی با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که نام خود را به مازیار لرستانی تغییر داده است. صبح روز بعد با انتشار فایل صوتی در اینترنت خبر تغییر جنسیت خود را رسما تایید کرد.

شهره لرستانی (مازیار لرستانی) در این فایل صوتی گفته است که 56 سال است که با این نام زندگی می کند اما در حال حاضر شرعا و عرفا زن نیست و به همین دلیل برای تغییر نام خود در سال 94 اقدام خواهد کرد. چند ماه آینده بر اساس شریعت اسلامی حاکم بر جامعه است. و سپس بیان کرد که می تواند شادی را به شکل دیگری به مردم منتقل کند.

البته شهره لرستانی (مازیار لرستانی) نگفت چه زمانی تغییر جنسیت داده است. اما به نظر می رسید که او قبلاً عملیات تغییر جنسیت را پیش برده بود و فقط اعلام عمومی را به تاخیر انداخت.

در واقع او حدود سه سال پیش نام خود را از شهر لرستانی به ودود تغییر داده بود، اما در آن زمان این موضوع رسانه ای نشد و شهر لرستانی به موضوع تغییر جنسیت خود اشاره ای نکرد.

شهره لرستانی (مازیار لرستانی) در این باره نوشته بود: می خواهم خودم باشم و نام مبارکش (ودود) را برای خود انتخاب می کنم که به معنای (بسیار دوست داشتنی) است و این نام از عشقی است که به پروردگار دارم. سلام، من ودوم هستم. ودود لرستانی.

مهران رجبی

مهران رجبی نیز به دلیل موضع گیری متفاوت خود نسبت به سایر بازیگران در ماه های اخیر خبرساز بوده است و در روزهایی که صدا و سیما سه تارگان بازی خود را از دست دادند و خبری از مجریان محبوبی نبود که تماشاگران را به پای تماشاگر بنشینند. از تلویزیون، مهران رجبی. بازیگر 60 ساله کشورمان اجرای برنامه «پیران سر» شبکه سلامت را بر عهده گرفت.

این در حالی بود که این بازیگر در شب های پاییزی نیز با اجرای برنامه خودمونی در شبکه سه حضور داشت و همزمان سریال آزادی مدالزال مسعود ده نمکی و تکرار سریال سه. در چهار» با ایفای نقش به ترتیب در شبکه های یک و آی فیلم. داشت بازی میکرد

البته شاید مهران رجبی تنها گزینه موجود در تلویزیون بود اما این مورد به مهران رجبی محدود نمی شود، مثلا حامد سلطانی به عنوان مجری جوان چند برنامه همزمان روی آنتن داشت. مجری برنامه آجوبه ها و استعدادیابی مداحی و برنامه صبحگاهی.

حامد سلطانی

حامد سلطانی خرداد ماه امسال همسر و فرزندش را در سانحه رانندگی از دست داد و مدتی از آنتن ها دور بود و پس از مدتی اجرای سه برنامه صداوسیما را بر عهده گرفت.

ویژه برنامه کودک، مسابقه مداحی و برنامه صبحگاهی سه اجرای این مجری شبکه سه، سه برنامه همزمان با موضوعات و رویکردهای کاملا متفاوت.

این یکی از دلایلی بود که ثابت کرد تلویزیون خالی است، چون دیگر علی ضیایی، احسان علیخانی، مهران مدیری، عادل فردوسی پور، سروش صحت و … را ندارد و حالا که دیگر مجری ندارد، حالا دستش است. از مجریان قابل اعتماد در کنار اندیشه هایشان مانند حسینی، سلطانی و رجبی.

سامان گوران

وقتی صحبت از تقلید صدا می شود محال است نام سامان گوران به ذهن خطور نکند و بیشتر مردم او را با تقلید صدا می شناسند.

سامان گوران دانش آموزی است که با بازی در یک سریال طنز تئاتر را رها کرد و وارد تلویزیون شد و پس از آن با تقلید صداهایی که انجام داد به شهرت بیشتری دست یافت. البته او همیشه رفتاری خلاف ادب داشته و پیش از این چندین بار با تقلید زشت خود از صدای علی دایی خبرساز شده بود.

یکی از اتفاقات خبرساز درباره سامان گوران مربوط به شوخی او با ابوالفضل پورعرب بود و در برنامه شب یلدای شبکه پنج در حالی که زیر صندلی کنار ابوالفضل پورعرب بازیگر مطرح دهه شصت و هفتاد نشسته بود گفت. به او گفت: “خیلی خوشحالم که با تو زیر پتو هستم.”

خانم بیکاز

بدون نام بردن از خانم بیکاز نمی توان به چهره های خبرساز سال اشاره کرد. همزمان با جام جهانی تصاویری از برخی تماشاگران ایرانی حاضر در بازی ایران و ولز منتشر شد که با واکنش های زیادی همراه بود و در این بین ویدئویی با عنوان خانم بیکاز در اینترنت ترند شد و در این ویدئو یک خانم جوان محجبه در حال مصاحبه با خبرنگار خارجی بود.

این خانم در مصاحبه خود سعی کرد انگلیسی صحبت کند اما چند کلمه بیشتر نتوانست انگلیسی صحبت کند و در ادامه مصاحبه به زبان فارسی و اعداد صحبت کرد.

دو مورد از این مصاحبه در شبکه های اجتماعی مطرح شده است، یکی نحوه صحبت او به زبان انگلیسی و فارسی با یک خبرنگار خارجی و دیگری موضوعی که درباره آن صحبت می کند و حرکات عجیبی از خود نشان می دهد.

سرانجام مشخص شد هویت این خانم فرح عبدی است که کارمند وزارت ارشاد است و به همراه برخی از فعالان مطبوعاتی برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران به قطر رفته بود.

ارسال شده توسط محبوب ترین چهره های تلویزیون در سال 1401 اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.