انیمه کره ای معرفی بهترین اندلرن انیمه کره ای

انیمه کره ای معرفی بهترین اندلرن انیمه کره ای

آیا بهترین انیمه کره ای را می شناسید؟ اگر می خواهید بهترین انیمه کره ای را بشناسید در اندلرن انیمه معروف کره ای را به شما معرفی می کنیم.

در سال های اخیر انیمه های کره ای بسیار محبوب شده اند. به همین دلیل قصد داریم در این لیست به سراغ بهترین انیمه های ساخته شده در کره بپردازیم. به نظر شما بهترین انیمیشن کره ای چه عنوانی است؟

بهترین انیمه کره ای

تعدادی از بهترین عناوین انیمه های کره ای را با هم مرور می کنیم. این لیست ترتیب خاصی ندارد و تنها چند عنوان از انیمه های معروف کره ای به نمایش گذاشته شده است.

انیمه کره ای آسمان آبی یا روز فوق العاده

  • سال ساخت: 2003
  • ژانر: اکشن و ماجراجویی
  • امتیاز AMD: 6.7
  • مدت فیلم: 86 دقیقه

اولین بار در ژوئیه 2003 با نامی دیگر، روزهای شگفت انگیز منتشر شد. این انیمه عاشقانه کره ای به کارگردانی کیم مون سونگ که به عنوان یکی از نویسندگان پارک جون یانگ هم کار می کرد منتشر شد. داستان این انیمه در سال 2142 اتفاق می افتد و مربوط به آلودگی های محیطی است که منجر به فروپاشی انسان ها و تمدن آنها شده است. شهری به نام اکوبان ساخته شد که از نظر تکنولوژی شهری پیشرفته است و تمام توان خود را از سیستمی به نام DELOS می گیرد.

این سیستم از تمام آلاینده ها به صورت کریستالی برای تولید برق استفاده می کند. استخراج کربن توسط افرادی انجام می شد که قبلاً در خارج از شهر پیشرفته در منطقه ای به نام برن زندگی می کردند. در میان آن شهروندان جوانی به نام شعاع نیز وجود داشت. او عاشق دوست دوران کودکی خود به نام جی شد. با ورود یک شخصیت جدید، عشق به یک مثلث تبدیل می شود. علاوه بر مقابله با تخریب و آلودگی محیط زیست، به مبارزه طبقاتی نیز می پردازد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2023 | بهترین انیمیشن 2023 کدام است؟

متحرک دختر زیبای من، ماری؛ بهترین فیلم های انیمیشن کره ای.

انیمه عاشقانه کره ای / انیمه جدید کره ای / بهترین انیمیشن کره ای

  • سال ساخت: 2002
  • ژانر: درام و فانتزی
  • امتیاز AMD: 6.5
  • مدت فیلم: 86 دقیقه

My Beautiful Girl Marie یک انیمیشن کره جنوبی است که در سال 2002 تولید شده است. این انیمیشن داستان پسری را در تعطیلات تابستانی دنبال می کند و پروازهای فانتزی سورئال را آغاز می کند. کیم نام وو در طول زندگی خود با مشکلات رها شدن مداوم توسط اطرافیانش دست و پنجه نرم می کند.

بهترین دوست او جون هو قصد دارد در سئول تحصیل کند و مادر بیوه اش نیز او را ترک می کند و بیشتر به دوست پسر جدیدش توجه می کند. او برای فرار به دنیای رویا می رود و در آنجا با دختری به نام ماری آشنا می شود. داستان به دنبال نام وو در کشف خود و رسیدن به سن است. این انیمه یکی از بهترین انیمه های کره ای تمام دوران است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین انیمه های موسیقی دنیا

متحرک آچی و سیپاک یکی از بهترین انیمه های کره ای

انیمه کره ای قدیمی / انیمه اکشن کره ای / بهترین انیمیشن کره ای

  • سال ساخت: 2006
  • ژانر: اکشن و کمدی
  • امتیاز AMDB: 90 دقیقه
  • طول فیلم: 6.8

Achi and Sipak یک فیلم انیمه فانتزی کره ای محصول سال 2006 می باشد.این انیمیشن کره ای یک کتاب کمیک به کارگردانی Jo Beom Jin می باشد که به عنوان یکی از نویسندگان نیز فعالیت می کند. داستان جایی در آینده می گذرد، زمانی که بشریت تمام انرژی و منابع سوخت خود را مصرف کرده است. آنها برای جایگزینی نیرو و سوخت، روش جدیدی برای استفاده از زباله های انسانی به عنوان نیرو یا سوخت ابداع کرده اند.

برای محدود کردن کنترل مدفوع، دولت افراط کرده و آنها را با یبوست مواجه کرده است. با رسیدن به شخصیت های عنوان Achi و Sipak، آنها برای زنده ماندن در این دنیاها تلاش می کنند و با یک کارگردان زن و ستاره پورن به نام Zeba آشنا می شوند. خیلی جالب است که حلقه صورتی در درون او شکل می گیرد، اما باعث نوعی نادر یبوست می شود.

به همین دلایل پلیس و دیگر شخصیت های داستان به دنبال او بودند. برای به دست آوردن تمام انرژی به عنوان یک منبع، مردم شروع به ساختن یک شهر جدید با فضولات خود کرده اند. همچنین با نصب تراشه در هر شهروند سعی در تولید و کنترل این انرژی دارند. این تراشه نوع محدودی از ماده مدفوع تولید می کند که به توسعه انرژی کمک می کند.

بیشتر بخوانید: نام تمامی کارتون های باربی به زبان فارسی

انیمه کره ای Sword of the Ghost Master

انیمه کره ای جنگ / انیمه کره ای 2022 / انیمه کره ای

  • سال ساخت: 2004
  • ژانر: اکشن و فانتزی
  • امتیاز AMD: 6.2
  • مدت فیلم: 87 دقیقه

Blade Of The Phantom Master یکی از انیمه های کره ای و ژاپنی و حاصل همکاری این دو کشور است. این انیمه با موضوع اکشن و فانتزی حماسی ساخته شده است. این فیلم توسط جوجی شیمورا و آن تائه کان کارگردانی شده است. داستان درباره سرزمینی خیالی به نام جوشین است. در این سرزمین یک مامور مخفی دولت زندگی می کرد که با لباس مبدل در حومه شهر پرسه می زد.

این ماموران از سوی شاه متهم به یافتن و مجازات برخی از مقامات فاسد دولتی برای اجرای عدالت در مورد شهروندان کشور بودند. در ابتدای سریال، سرزمین خیالی ویران شد و به پادشاهی های بسیاری تقسیم شد. بیشتر این پادشاهی ها توسط پادشاهان فاسد و ظالم اداره می شد و بدین ترتیب این مأموریت به وجود آمد و امکان پذیر شد. این اتفاق در داستان مونسو می افتد که به میدان می رود و به مسائل مربوط به سقوط سرزمین خیالی می پردازد.

قهرمان داستان مونسو، یک ژنرال نظامی است که به عنوان یک ضد قهرمان دیده می شود. مونسو به دلیل ابتلا به آسم، همیشه دستگاه تنفسی را به گردن خود می اندازد. وقتی مونسو به هدفش می رسد، با دوستانی از گذشته اش آشنا می شود که بعداً به تیم دشمن او می پیوندند.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و شخصیت های انیمه مرد اره ای

متحرک جعلی یکی از بهترین انیمه های کره ای

انیمه کره ای 2022 / عاشقانه مدرسه انیمیشن کره ای / انیمه کره ای

  • سال ساخت: 2013
  • ژانر: درام و تعلیق
  • امتیاز AMD: 6.8
  • مدت فیلم: 101 دقیقه

The Fake که یکی از بهترین انیمه های کره ای به حساب می آید اولین بار در سپتامبر 2013 منتشر شد. این انیمیشن به کارگردانی و نویسندگی Yeong Sang-ho جوایز زیادی را به دست آورده است. داستان در مورد شخصیت چوی گیونگ سوک است. زمانی که شهرداری سد جدیدی ساخت، سعی کردند روستاییان را به مکان جدیدی منتقل کنند.

سرنوشت همه این افراد بر عهده قهرمان داستان است زیرا او به روستاییان گفت که یک کلیسای جدید و خانه های جدید ساخته خواهد شد. همچنین می گوید که همه مردم به بهشت ​​خواهند رفت و کلیسا می تواند جایگاه خود را در بهشت ​​حفظ کند. در پشت همه این نمایندگان مذهبی، چوی در واقع در حال تخریب و کلاهبرداری از روستاییان برای جابجایی آنها است. تنها مانعی که او در هدفش با آن مواجه است، شخصیتی شکاک به نام کیم مین چول است.

بیشتر بخوانید: Anime for Boys معرفی بهترین انیمه پسرانه دنیا.

متحرک oseam بهترین انیمه کره ای

انیمه معروف کره ای / انیمه فیلم کره ای / انیمیشن کره ای جدید

  • سال ساخت: 2003
  • جنسیت: خانواده
  • امتیاز AMD: 6.9
  • مدت زمان فیلم: 75 دقیقه

انیمه کره ای Oseam انیمه ای بر اساس یک موضوع مذهبی کره ای است. این انیمه به کارگردانی سانگ باک یئو در 25 آوریل 2003 منتشر شد. داستان در مورد دو یتیم به نام های گامی و برادرش گیلسون است. با رسیدن به گامی، او دختری بسیار ملایم و محجوب با معلولیت نابینا است. در مقابل او گیلسون، یک شخصیت شیطون قرار دارد.

آنها با داشتن پناهندگان در یک معبد بودایی، سعی می کنند در کار و سایر جنبه های زندگی به یکدیگر کمک کنند. آنها سعی می کنند از دست دادن مادر و خانه خود در اثر آتش سوزی عبور کنند. برادر گیلسون که برای درک شرایط بسیار جوان است، هنوز معتقد است که مادرشان را پیدا خواهند کرد. این انیمه یکی از بهترین انیمه های کره ای تمام دوران است.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی داستان انیمیشن آرزو 2023 انیمیشن Wish Disney

آخرین کلمه؛ بهترین انیمه کره ای

در این مطلب به معرفی بهترین انیمه های کره ای می پردازیم. به نظر شما بهترین انیمه های کره ای کدامند؟ کدام یک از انیمه های ساخته شده در کره می تواند در این لیست باشد؟ تجربه خود را از تماشای انیمیشن های کره ای برای ما بنویسید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.