ظلم «تام کروز» به دختر کوچکش!

ظلم «تام کروز» به دختر کوچکش!

سوری کروز 16 ساله به کالج مد می رود اما پدر مشهورش از او خبر ندارد! تام کروز سالهاست که از کوچکترین فرزندش خبری ندارد.

به بازیگرها – تام کروز بازیگر 60 ساله از زمان طلاقش از همسر سومش کیتی هلمز در سال 2013 هیچ تماسی با دخترش سوری نداشته است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، تام کروز هیچ تماسی با دخترش سوری در زمانی که او برای کالج درخواست می دهد، ندارد.

دختر 16 ساله کیتی هلمز و تام برای کالج های مورد نظر خود درخواست داده است، اما به دلیل عدم ارتباط با پدرش در این روند کمکی به او نشده است.

سوری، که ماه آینده 17 ساله می شود، به آینده خود فکر می کند، که می تواند شامل رفتن به یک کالج مد در نیویورک باشد.

همه چیز با مادر

به نظر می رسد کیتی هولمز بازیگر مشهور هالیوود نیز سخت در حال کار با روند درخواست دخترش در دانشگاه است.

او به دخترش کمک می کند تا قدم بعدی در زندگی اش را بردارد. با این حال، تام از سال 2013، یک سال پس از طلاق او و کیتی، از دخترش جدا شده است.

یک منبع نزدیک به این خانواده اعلام کرده است: سوری دیگر پدرش را نمی شناسد. تام بیش از یک دهه است که با سوری وقت گذرانده است. سوری دیگر برای دیدن فیلم های پدرش نمی رود. “تام اصلا نقشی در زندگی او ندارد.”

علیرغم عدم رابطه بین پدر و دختر، طبق توافقنامه طلاق، تام مجبور می شود هزینه تحصیل دانشگاه سوری را بپردازد. به گزارش صبح، بر اساس این توافق، تام موظف است تا 18 سالگی سوری ماهانه 400 هزار دلار به کیتی بپردازد.

تام همچنین موافقت کرده است که تمام هزینه های سوری از جمله پزشکی، دندانپزشکی، بیمه، تحصیل، کالج و کلاس های فوق برنامه را بپردازد.

نوشتن ظلم تام کروز به دختر کوچکش! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.