بالاخره عباس قادری مهاجرت کرده یا در ایران است؟

بالاخره عباس قادری مهاجرت کرده یا در ایران است؟

در حالی که این روزها جواد یساری در برنامه ها و فیلم های نوروزی حضور دارد، ظاهرا عباس قدری قصد مهاجرت دارد.

به گزارش صبح به نقل از ایرنا، چند روز پیش بود که انتشار تصویری از شهرام قدری عباس قدری را با مشکل مواجه کرد. تصویری که شبهه مهاجرت دائمی این خواننده قدیمی از کشور را برجسته کرد.

شهرام قدری آهنگساز ضمن رد شایعات مهاجرت پدرش که خودش باعث آن شده بود، اعلام کرد عباس قدری یک ماه دیگر به ایران بازمی گردد.

چند روز پیش بود که انتشار تصویری از شهرام قدری برای عباس قدری دردسرهایی ایجاد کرد. تصویری که شبهه مهاجرت دائمی این خواننده قدیمی از کشور را برجسته کرد.

حالا شهرام قادری آهنگساز و پسر این خواننده می گوید: پدرم مدتی پیش برای اجرای چند کنسرت در شهرهای مختلف آمریکا ایران را ترک کرد و پس از پایان تور کنسرت خود دوباره به ایران بازخواهد گشت.

وی که خودش خبر مهاجرت دائم پدرش را در اینستاگرام منتشر کرده بود، ادامه داد: بسیاری از اعضای خانواده پدرم در ایران هستند و دلیلی برای ترک وطن وجود ندارد.

آنها هر چند وقت یک بار برای اجرای کنسرت خود به خارج از ایران می روند و پس از اتمام برنامه به کشور بازمی گردند و این بار نیز طبق همین روال سفری به آمریکا داشتند.

عباس قادری 75 ساله بیش از 50 سال از عمر خود را به خوانندگی می گذراند. این خواننده در تمام این سال ها در ایران بوده است.

عباس قدری بالاخره مهاجرت کرده یا در ایران است؟ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.