عکس/ کویر نوردی آناهیتا درگاه با تیپی خاص!

عکس/ کویر نوردی آناهیتا درگاه با تیپی خاص!

آناهیتا درگاه تصویری از خود در کویر را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

به گزارش بازیگرها، مدتی است که تورهای کویر نوردی در بین جوانان رواج زیادی پیدا کرده است و حالا آناهیتا درگاهی با این روند سفری به کویر انجام داده است.

آناهیتا درگاهی در نقش زنی مرموز

سوخته آناهیتا درگاهی که با فیلم «مرد بازنده» در جشنواره فجر حضور دارد در گفت و گو با فریدون جیرانی در برنامه کافه آپارات درباره بازی در این فیلم گفت:

این نقش رمز و رازی داشت که من خیلی دوستش داشتم، اینکه انگشت اتهام در کنار این شخصیت بود و همه درباره او حرف می زدند و از سوی اطرافیانش طرد می شد، برایم هیجان انگیز و جذاب بود.

خیلی سعی کردم نقش را ساده و آرام و بدون اغراق و مینیمال بازی کنم. موقعیتی که این شخصیت داشت در ظاهر و رفتارش چیزی نمیبینید ولی خیلی مطمئن و گمراه کننده بود.

من این گمراه کننده را خیلی دوست داشتم. برایم جالب بود که نمی توانستی حدس بزنی و هر لحظه از او انتظاری داشتی و آن را کشف می کردی.

فکر می کردم کار با مهدویان خیلی سخت باشد اما او ارتباط عاطفی بسیار خوبی با بازیگرش داشت. خیلی آرام توضیح می داد و اگر می دید اشتباه می کنید خیلی دوستانه چت می کرد و خیلی واقع بینانه بازیگر را بازی می کرد.

اصلا دوست نداشت بازی ها زیاده روی کنند و حتی دوست داشت بعضی جاها شما را نبیند.

توضیح عکس/ کویر نوردی آناهیتا درگاه با سبکی خاص! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.