«هیلی بیبر» از نامزد سابقش «سلنا گومز» کمک خواست!

«هیلی بیبر» از نامزد سابقش «سلنا گومز» کمک خواست!

سلنا گومز، 30 ساله، فاش کرده است که همسر نامزد سابقش، هیلی بیبر، با او در مورد تهدید به مرگ تماس گرفته است.

به بازیگرها – سلنا گومز بالاخره در مورد هایلی بیبر صحبت کرد. هانام مادل با او تماس گرفت و گفت که “تهدید به مرگ دریافت کرده است”.

به گزارش گروه ترجمه صبح، سلنا گومز بالاخره در مورد ادعای اختلافات بین خود و هایلی بیبر صحبت کرد.

بازیگر The Only Murders in the Building برای طرفدارانش فاش کرد که هیلی بیبر پس از دریافت تهدید به مرگ با او تماس گرفته است.

سلنا گومز در استوری اینستاگرام خود اعلام کرد: “هیلی بیبر با من تماس گرفت. او به من اطلاع داد که تهدید به مرگ شده است. من از چنین رفتاری حمایت نمی کنم.”

او سپس از طرفدارانش خواست که “مهربان” باشند و از ارسال پیام های نفرت انگیز خودداری کنند و نوشت: “من همیشه طرفدار مهربانی بوده ام. من واقعاً می خواهم این رفتارها متوقف شود.”

جنجال اینترنتی منجر به تهدیدهای جدی شد!

به تازگی سلنا و هیلی در شبکه های اجتماعی درگیر جنجال بزرگی شده اند. طرفداران سلنا گومز هیلی را به تمسخر آنلاین سلنا متهم کردند. جاستین بیبر، شوهر هیلی نیز متهم به هدف قرار دادن نامزد سابقش شده است.

طرفداران بر این باورند که جاستین رفتار سلنا گومز را در اینستاگرام “کودکانه” و “مسخره” خوانده است.

همچنین بار دیگر ویدئویی از تیلور سویفت دوست صمیمی سلنا گومز مورد تمسخر قرار گرفته است. به گزارش صبح، سلنا گومز نوشت:

“با عرض پوزش، بهترین دوست من یکی از بهترین ها در صنعت است. او همچنان عالی است.”

از آن زمان، طرفداران سلنا هیلی بیبر را یک “دختر پست” خطاب کردند و در شبکه های اجتماعی بی رحمانه این مدل را مسخره کردند. هیلی بیبر بارها در اینترنت اعلام کرده است که اختلافات بین او و سلنا گومز فقط یک سوء تفاهم از طرف طرفداران است و او هرگز سلنا گومز را مسخره نکرده است.

 

«هیلی بیبر» از نامزد سابق همسرش «سلنا گومز» کمک خواست! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.