عکس/ ساحل پوست شیر ​​تمام جین

عکس/ ساحل پوست شیر ​​تمام جین

پردیس احمدیه بازیگر جوان و خوب شبکه سینما و نمایش خانگی این روزها با پوست شیر ​​در خبرهاست.

به گزارش صبح، در تصویر منتشر شده از پردیس احمدیه او با استایل کژوال و ست جین کامل دیده می شود.

افشای آدم ربایان در فصل سوم «پوست شیر»

ایرنا: پخش فصل سوم «پوست شیر» از چهارشنبه 19 اسفند ماه آغاز شد و در این فصل هشت قسمتی که فصل سوم محسوب می شود، سرانجام راز راز فاش می شود و مشخص می شود که چه کسی ساحل (بازیگر) را ربوده است. توسط پردیس احمدیه) و با چه انگیزه ای.

طرفداران «پوست شیر» در فضای مجازی مدت هاست که به تحلیل شخصیت ها و رفتارهای آنها می پردازند. پاسخ به معمای اتفاقی که برای قهرمان داستان (ساحل) افتاده است، ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است.

با مرور نظرات می توان فهمید که رضا پروانه (با بازی علیرضا کمالی) محبوب ترین شخصیت سریال است.

او الگوی مردانگی و دوستی است و هرگز دوستش نائومی را تنها نمی گذارد. از سوی دیگر گروهی دیگر رضا پروانه را سرکرده باند آدم ربایی می دانند و معتقدند همه چیز تحت کنترل اوست.

اگر این اتفاق در قسمت آخر بیفتد، شگفتی بزرگی خواهد بود. البته این پایان می تواند بسیار ناامید کننده باشد.

زیرا این پیام را می دهد که انسان نمی تواند حتی به نزدیک ترین دوست خود در زندگی اعتماد کند. البته ممکن است کارگردان در فصل سوم مقدمه ای برای رونمایی از چهره جدید رضا پروانه داشته باشد.

شرح عکس/ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.