فراز و نشیب زندگی عاطفی هری استایلز!

فراز و نشیب زندگی عاطفی هری استایلز!

هری استایلز، خواننده بریتانیایی که با گروه وان دایرکشن به شهرت رسید، از ابتدای شهرتش زندگی عاطفی پرفراز و نشیبی را با زنان مشهور تجربه کرده است.

به بازیگرها – هری استایلز اخیراً با جدیدترین شریک عاشقانه خود یک بار دیگر زندگی عاشقانه خود را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، هری استایلز یکی از واجد شرایط ترین لیسانس ها در هالیوود است. با این حال، او احتمالا دوباره درگیر یک رابطه عاطفی جدید است!

خواننده سابق وان دایرکشن سال گذشته از اولیویا وایلد، کارگردان 39 ساله «نگران نباش عزیزم» جدا شد. به نظر می رسد خواننده مشهور به ناامیدی خود پایان داده است.

اینها دیگر زنان مشهوری هستند که در این سال ها مورد توجه این خواننده قرار گرفته اند.

هری استایلز در سال 2011 زندگی عاشقانه خود را در هالیوود با کارولین فلک، مجری مشترک Love Island آغاز کرد. با این حال، این رابطه به طور گسترده مورد تایید قرار نگرفت زیرا هری تنها 17 سال داشت در حالی که ستاره فقید تلویزیون در اوایل سی سالگی خود بود.

در ماه مه 2012، یک سال پس از رابطه پرمخاطب هری و کارولین، شایعه شد که هری و امیلی آتک بازیگر سریال The Inbetweeners رابطه عاشقانه با هم دارند، اگرچه این زوج در آن زمان این رابطه را تایید نکردند.

پس از امیلی اتک، هری استایلز رابطه عاطفی را با خواننده مشهور پاپ آمریکایی، تیلور سویفت آغاز کرد. این زوج به مدت یک سال با هم دیده شدند و زوج مورد علاقه طرفداران هالیوود بودند.

طرفداران بر این باورند که آهنگ تیلور Ready For It درباره هری است، در حالی که برخی معتقدند آهنگ هری استایلز Two Ghosts نیز درباره این ستاره 33 ساله است.

تیلور سویفت و هری استایلز

سوپر مدل معروف با الهام از هری استایلز!

به گزارش مورنینگ تایم، هری استایلز در مصاحبه با رولینگ استون اعتراف کرد که کندال جنر، ستاره مشهور تلویزیون و سوپرمدل، الهام‌بخش بزرگی برای اولین آلبوم استودیویی او در ماه می 2017 بوده است.

این زوج همچنین هرگز رابطه عاشقانه خود را تأیید نکردند، اما روابط آنها خوب بود و چندین بار در سال های 2013 و 2014 با هم دیده شدند.

کندال جنر و هری استایلز

شاید جدی ترین رابطه هری استایلز در سال 2021 آغاز شد، زمانی که او با اولیویا وایلد، یکی از همبازی هایش در «نگران نباش عزیزم» شروع به ملاقات کرد.

هری استایلز و اولیویا وایلد

هری استایلز و اولیویا وایلد در اواخر سال 2020 با هم آشنا شدند. ملاقات آنها تنها چند ماه پس از جدایی بازیگر و کارگردان اولیویا وایلد از نامزد دیرینه خود، جیسون سودیکیس، انجام شد.

نوشته شده توسط هری استایلز زندگی عاطفی پرفراز و نشیب! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.