عکس/ روناک و شیرین نون. X خارج از دنیای تلویزیون!

عکس/ روناک و شیرین نون.  X خارج از دنیای تلویزیون!

سوهبا شرافتی و ندا قاسمی بازیگران روناک و شیرین در سریال پرطرفدار نون. هستند

به گزارش بازیگرها، در ادامه تصاویری از این دو شخصیت محبوب سریال نون را مشاهده می کنید. شما آن را در زندگی واقعی می بینید.

«ظهر خ 4» و پخش در ایام نوروز

فصل چهارم سریال «نون خا» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی از 11 فروردین 1402 از شبکه اول سیما پخش می شود که در آستانه انتشار این طنز ویدئویی پخش شده است. به عنوان یک تیزر رسمی منتشر شد.

نان سبک و شیرین.  آنها در خارج از دنیای تلویزیون بسیار متفاوت هستند.

ایسنا: سریال «نون خ 4» برای پخش نوروزی از شبکه یک سیما تدارک دیده شده است و با توجه به تقارن نوروزی با ماه مبارک رمضان، پخش سریال ادامه خواهد داشت.

نان سبک و شیرین.  آنها در خارج از دنیای تلویزیون بسیار متفاوت هستند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «پس از حمله گله گرگ به روستا و از بین رفتن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی روستا با چالش جدیدی روبرو می شود.

ده بزرگ سعی می کنند با شکار گرگ ها همه چیز را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی شکست می خورند. آنها به زور یکی از ده شکارچی برتر را استخدام می کنند.

در ادامه آنچه باعث شعله ور شدن اختلافات قدیمی بین دو روستا شد، اهالی روستای نورالدین برای برون رفت از رکود اقتصادی و جمعیتی و جبران عقب ماندگی از ده بالا دست و پنجه نرم می کنند و ماجراهای کوچک و بزرگی را رقم می زند.

حمیدرضا آذرنگ، بیژن بنفسه خواه، کاظم نوربخش، سیدعلی صالحی، ندا قاسمی، صهبا شرافتی، هدا بازوند، نسرین مرادی، پاشا جمالی، سیروس ممننت، امیر سهیلی، سید حسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس الهوان، سیروس الهوان و هومان حاجی عبدالهی. آنها از جمله بازیگران فصل چهارم «نون خا» هستند.

عکس روناک و شیرین نون. X خارج از دنیای تلویزیون! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.