عکس/ آشپزی عجیب شربانو منصوریان به زندگی لاکچری اش در ترکیه

عکس/ آشپزی عجیب شربانو منصوریان به زندگی لاکچری اش در ترکیه

شهربانو منصوریان قهرمان ووشو ایران با انتشار تصویری متفاوت در اینستاگرامش زندگی مجلل خود در ترکیه را به نمایش گذاشت.

صبح شهربانو منصوریان ووشکار معروف ایران و جهان با اقدامات متفاوت خود در کارهای خیریه یکی از خبرسازترین ورزشکاران زن کشورمان در سال گذشته بود.

اما مدتی است که این قهرمان کشورمان با انتشار تصاویری متفاوت و عجیب از زندگی در ترکیه در اینستاگرامش توجه مخاطبانش را به کره جلب کرده است.

منصوریان که بیش از گذشته در فضای مجازی فعال است، چند ماهی است که به عنوان فروشنده و نماینده یک ملک معروف در استانبول به خرید و فروش ویلاهای لوکس می پردازد.

در همین راستا انتشار تصویر جدیدی از این قهرمان محبوب در صفحه شخصی اش به سوژه داغ کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

او در این تصویر با رونمایی از وضعیت لاکچری خود در این روزها نشان می دهد که با همسر و فرزندش در یک خودروی فوق لوکس در ترکیه در حال خوش گذرانی است.

بخوانید: ویدیوی جنجالی شهربانو منصوریان با باندل های یورو در بانکوک

سنگ اینستاگرام کامل سحر قریشی برای شهربانو منصوریان

به گزارش صبح ؛ دقیقا 13 سال پیش بود که سحر قریشی با فیلم لج و لجبازی وارد عرصه بازیگری شد و خیلی زود توانست به شهرت قابل توجهی دست یابد.

اما او هرگز به عنوان یک بازیگر تمام عیار و حرفه ای نتوانسته نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

او یک سال است که در هیچ فیلمی حضور ندارد و با توجه به اتفاقات اخیر، حضور مجدد او در سینما و تلویزیون بعید به نظر می رسد.

اما سحر قریشی به تازگی مطلبی را برای تولد شهربانو منصوریان منتشر کرده و نوشته است:

تولدت مبارک بانوی شهر

عکس از عکس شهربانو منصوریان/ آشپز عجیب زندگی لاکچری اش در ترکیه اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.