ویدئو/سکانس جنجالی پوست شیر ​​که سانسور نشد!

ویدئو/سکانس جنجالی پوست شیر ​​که سانسور نشد!

سکانسی از سریال پوست شیر ​​در فضای مجازی سروصدا به پا کرده است.

به گزارش صبح، در این سکانس پس از نجات دختر، نعیم با بازی هادی حجازی فر پردیس احمدیه را در آغوش می گیرد.

انتشار این صحنه شاید نشانه کم رنگ شدن خطوط قرمز شبکه خانگی باشد. البته چهره احمدیه مشخص نیست.

 

پوست شیر ​​ادامه دارد

تسنیم: پس از استقبال از سریال «پوست شیر» این گمانه زنی دوباره ایجاد شد که آیا این سریال قرار است با برند «فیلم نت» ادامه پیدا کند یا در همان فصل و تعداد تقریبی که قبلا مطرح شده بود ادامه پیدا کند. یعنی در 20 قسمت. سرامدن؛ علی سرتیپی مدیر فیلم نت در گفت وگو با خبرنگار تسنیم چراغ سبز درباره ادامه فیلم «پوست شیر» توضیح داد.

چون تهیه کننده سرشناس سینمای ایران خاطرنشان کرد که امیدواریم این اتفاق بیفتد. از این پس فصل دوم «پوست شیر» را در دستور کار و برنامه ریزی برای آن خواهیم داشت.

سریال پوست شیر ​​توانسته با «جیران»، «آنتن» و «شبکه زنان مخفی» و حتی «خونسرد» که ژانر جنایی و ترسناک را دنبال می کند و گاهی چند پله بالاتر از فیلمو رقابت کند.

پس از پخش قسمت اول، «پوست شیر» در برخی سایت ها و کانال های فضای مجازی با حاشیه هایی مواجه شد که موضوع توقف پخش در فیلم نت را مطرح کرد.

فیلم نوشته شده/سکانس جنجالی پوست شیر ​​که سانسور نشد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.