بازیگران سریال سازمان. بیوگرافی بازیگران تشکیلات ترکیه. اندلرن

بازیگران سریال سازمان.  بیوگرافی بازیگران تشکیلات ترکیه.  اندلرن

در این مطلب به بررسی بازیگران سریال می پردازیم و معرفی مختصری از بیوگرافی بازیگران سریال و نقش تمامی بازیگران این سریال خواهیم داشت. با اندلرن همراه باشید که به بررسی و نمایش بازیگران حاکمیت ترکیه می پردازد.

Teşkilat یک مجموعه تلویزیونی اکشن-درام ترکی است که در 7 مارس 2021 پخش شد و درباره زندگی خصوصی و تجاری یک گروه ویژه در سازمان اطلاعات ملی ترکیه است. بازیگران سریال تاسیس ترکیه از بازیگران مشهور ترکیه ای هستند.

بازیگران سریال استقرار ترکیه

در زیر نام بازیگران سریال استقرار ترکیه به همراه عکس آنها در اختیار شما قرار می گیرد. با ما همراه باشید تا بازیگران سریال استقرار ترکیه را معرفی کنیم.

دنیز بایسال یورتجو (دنیز بایسال) بازیگر نقش زهرا در سریال تشریفات.

دنیز بایسال، یکی از هنرپیشه های تاسیس، متولد 5 آوریل 1991، یک بازیگر اهل ترکیه است. در سن 10 سالگی تحصیل در رشته بازیگری را در تئاتر شهر کارسیاکا در ازمیر آغاز کرد. او همچنین 10 سال به عنوان بازیگر صحنه فعالیت کرد و با تشویق و حمایت معلم نمایش خود وارد عرصه بازیگری شد.

دنیز با بازی در سریال Kaçak Gelinler (2014) از سال 2014 تا 2015 شناخته شده است.دنیز بیش از 3 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و بیش از 247500 دنبال کننده در توییتر دارد. او با خواهرش در کارسیاکای ترکیه به دنیا آمد و بزرگ شد. در سال 2016 با باریش یورچو آشنا شد. او در سریال تشفرت نقش زهرا را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: سری جدید ترکی 2023

کاگلار ارتوگرول (کاگلار ارتوگرول)) در نقش سردار قلیچ ارسلان

بازیگران سریال ترکی تیشیروات / بازیگران سینما تیشیروات / عکس های بازیگران سریال تیشیروات

چاگلار ارطغرول در 5 نوامبر 1987 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. اولین حضور او در تلویزیون با بازی در سریال “Benim Için Üzülme” در سال 2012 آغاز شد. سپس در مجموعه های تلویزیونی مختلفی مانند “Boynu Bükükler”، “Galip Dervis”، “Kurt Seyit ve Shura”، “Beyaz Karanfil” بازی کرد.

چاگلار ارطغرول در سال 2016 در سریال درام «فازیلت هانیم و کیزلاری» در نقش یاگیز اگمن بازی کرد. او سپس هنر خود را در کمدی به عنوان Kerem Yigiter در سریال رام کام “Afili Ask” در سال 2019 ثابت کرد. سردار و زهرا در این مجموعه نقش های یکدیگر را بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: سریال های قبیله ای ترکی

مراد ییلدیریم (مورات ییلدیریم) در نقش عمر اتماجا

بیوگرافی بازیگران سریال

مورات ییلدیریم، یکی دیگر از بازیگران مطرح، در 13 آوریل 1979 در قونیه ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و نویسنده ای است که برای بازی سکوت (2012)، کریمه (2014) و گچنین کرالیچسی (2016) شناخته شده است. وی از 25 دسامبر 2016 با ایمان آلبانی ازدواج کرده است.او قبلا با بورچین ترزوغلو ازدواج کرده بود.

مراد یلدیریم یکی از بازیگران معروف ترکیه و یکی از بازیگران فصل سوم سریال «ثیرصافت» است که در نقش عمر اتماجا ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی ملکه (Kraliçe)

ازگی آیو اوغلو (ازگی ایوب اوغلو) بازیگر نقش جارن ازدوقا

Jaren بازیگر سریال تاسیسات ترکیه / بازیگران تشکیلات ترکیه (فیلم)

Ezgi Eyüboglu یکی از بازیگران و سریال های مدل ترکیه ای است. او بیشتر به خاطر بازی در شخصیت Aybüke Hatun در سریال محبوب قرن باشکوه (2011) شناخته شده است. ازگی بازیگر فیلم تشریفات با فیلم Kalbim Seni Seçti (2011) نیز شناخته می شود.

ازگی در سال 2012 در سریالی به نام سودان بکامیس بالیکلار (2012) بازی کرد و نقش زینب را بازی کرد. او دیگر بازیگر این سریال است که در سریال تشریفات در نقش جارن ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

مسعود آکوستا (مسوت آکو) در نقش Mete Yujsoi

بازیگران سریال ترکی Tishiravat / بازیگران سریال Tishiravat فصل سوم

مسعود آکوستا یکی از بازیگران فیلم تاسیس ترکیه در 22 فوریه 1964 در ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر و دستیار کارگردان است که با فیلم های همه چیز عالی خواهد شد (1998)، معجزه در سلول شماره 7 (2019) و سانتی بکلرکن (2006) شناخته شده است.

مسعود آکوستا یکی از بازیگران سریال استیشن ترکیه ای است که در نقش مته یوگسوی بازی کرده است. این بازیگر در سریال های ترکی زیادی ایفای نقش کرده و یکی از بازیگران معروف و باتجربه ترکیه است.

بیشتر بخوانید: معرفی 7 فیلم جنگی کماندوی ترکیه

آزاگی شنلر (ازگی سنلر) در نقش پینار در سریال سازمان.

    بازیگران فصل سوم سریال تیشیروات / Pinar بازیگر سریال Tishiravat

Ezegi Senler یکی از بازیگران سریال ترکی در 11 فوریه 1993 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او برای فیلم های The Shadow Team (2021)، Crossroads (2016) و In Good Hands (2022) شناخته شده است. ازگی شانلر به خاطر حضور تلویزیونی اش مشهور است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش Mercan Alacan در سریال Nefes Nefese در سال 2018 شناخته می شود.

او همچنین به دلیل حضورش در شبکه های اجتماعی، به اشتراک گذاری مدلینگ و هد شات های خود از طریق اینستاگرام برای بیش از 240000 دنبال کننده اش شناخته شده است. او با بازی پینار در سریال هش‌ورات بسیار معروف شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران زن تازه ازدواج کرده معرفی بازیگران سریال تازه عروس

تونگر سلمان (تونسر سلمان) در نقش دایی هاکی

بوسه سردار و زهرا در سریال

او یکی از بازیگران سریال تیشیروات است و فارغ التحصیل رشته بازیگری هنرستان دولتی دانشگاه هوجت تپه در سال 1990 است. تنجار با نمایش «به ناظم خوش آمدید» به عنوان اولین پروژه تئاتر خود روی صحنه رفت. تنجار سلمان یکی از بازیگران این سازمان است که با بازی در نقش عمو هاکی بسیار محبوب شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خواهر و برادر.

نیهات آلتین کایا (نیهات آلتینکایا) در نقش هولکی در سریال شکل گیری

    بازیگران سریال های ترکی

نیهات یکی از بازیگران سریال ترکی تیشمیراوات است که در 28 سپتامبر 1979 در شهر کارابوک ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با بازی در برنامه های تلویزیونی مختلف ترکیه از جمله Söz (2017)، Karadayi (2012) و Medcezir (2013) به شهرت رسید. او اولین فیلم خود را در Ask Üçgeni (2009) انجام داد. او در سال 2010 با ایمره آلتینکایا ازدواج کرد و دو فرزند به نام‌های ملک و آیسه دارند.

او در سال 2017 با تولگا ساریتاس در سریال Söz (2017) ظاهر شد.نیهات یکی از بازیگران فیلم سازمان ترکیه است که در نقش هولکی ظاهر می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

سردار یگین (سردار یگین) در نقش اوزای چلانکالی

بازیگران زن سریال های ترکی / بازیگران سریال / بازیگران سریال های ترکی

سردار یگین یکی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی در سال 1980 در بورسای ترکیه متولد شد. او بازیگری است که برای فیلم های The Shadow Team (2021)، Kiliç Günü (2010) و Across the Sea (2014) شناخته شده است. چاگلار یکی از بازیگرانی است که نقش اوزای را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: هنرمندان معماری (Yalı Çapkını)

احمد اوغور سای (احمد اوغور می گوید) در نقش گورجان یوجسوی

بازیگران زن تاسیس / بازیگران سریال

احمد اوگور سی برای فیلم های The Shadow Team (2021)، Valley of the Wolves: Ambush (2007) و Vatanim Sensin (2016) شناخته شده است. او یکی از بازیگران سریال ترکی تیشمیراوات است که نقش گورجان را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: به بازیگران زن من گوش کنید

گورکن اویگونگورکان مناسب) بازیگر ییلدیریم یامان

    بازیگر کودک فیلم

گورکان اویگون یکی از بازیگران آموزش دیده فیلم ترکیه، متولد 27 می 1974، ازمیت بازیگر صحنه، سریال و سینما اهل ترکیه است. او بیشتر برای بازی در نقش مامی در دره گرگ ها شناخته می شود. او به مدت 10 سال در سریال Kurtlar Vadisi Posu نقش شخصیت Mimathi را بازی کرد. بعدها در چندین قسمت از سریال باشکوه قران نقش معمار سینان را بازی کرد. او بین سال های 1392 تا 1394 در سریال کچک نقش سرهت هاکری را بازی کرد.

Valley of the Wolves: Iraq (2006) و Kortlar Wadisi Iraq (2005). این یکی از مارهای دیگر اوست. گورکان در سریال «تشریفات» نقش ییلدیریم را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال بابا

آخرین کلمه؛ بازیگران سازمان

در این مطلب بیوگرافی بازیگران سریال تشفرت را به صورت مختصر ارائه می کنیم. نظر شما درباره بازیگران فیلم سازماندهی چیست؟ کدام یک از بازیگران سازمان بهتر از بقیه بودند؟ نظرات خود را در مورد بازیگران تئاتر ترکیه با ما در میان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.