عجیب ترین شغل های دنیا که حتی از آنها خبر ندارید!

عجیب ترین شغل های دنیا که حتی از آنها خبر ندارید!

در ادامه این مقاله با مشاغل جالب و متفاوتی آشنا می شوید که قبلاً از آنها اطلاعی نداشتید.

به گزارش صبح به نقل از مجله دلتا، شاید باورتان نشود که شغل های جالب و متفاوتی وجود دارد که حتی فکرش را هم نمی کردید. اکثر مردم بر این باورند که برای کسب درآمد زیاد باید شغل خوبی داشته باشید، اما اینطور نیست.

1- منتقد فیلم های سگ

برای این کار نیازی به داشتن سگ ندارید، اما باید سگ را دوست داشته باشید. برخی از سازمان های حمایت از سگ ها برای تماشای فیلم های شاد درباره سگ ها و ارسال نظرات برای وب سایت سازمان، منتقدانی را استخدام می کنند.

2- پری دریایی حرفه ای

پری دریایی، این بار به عنوان یک حرفه وجود دارد. پری دریایی های حرفه ای در مهمانی های کودکان، جشنواره ها و نمایش ها در استخرها و سواحل اجرا می کنند.

برای استخدام در این شغل باید شناگر خوبی باشید، گواهینامه شنا و نجات غریق نیز داشته باشید و بتوانید زیر آب ژست بگیرید.

3- تستر بازی

قبل از اینکه هر بازی برای عموم عرضه شود، افرادی هستند که این بازی ها را امتحان می کنند. این افراد با انجام بازی عیوب خود را شناسایی کرده و به برنامه نویسان گزارش می دهند تا این عیوب را برطرف کنند.

4- ساقدوش اجیر ولی حرفه ای

برنامه ریزی برای عروسی یک کار استرس زا و خسته کننده است. ساقدوش های اجاره ای می توانند به شما در برنامه ریزی مراسم عروسی و شرکت و همراهی شما کمک کنند.

5- تستر سرسره های آبی

برای استخدام در این شغل باید آموزش کمک های اولیه و نجات غریق را داشته باشید. امتحان کردن سرسره های آبی، شغل رویایی یک معتاد آدرنالین است. این افراد باید قبل از بازکردن سرسره های آبی از سالم بودن آنها برای افراد اطمینان حاصل کنند.

نوشته عجیب ترین شغل های دنیا که شما هم از آنها خبر ندارید! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.