واکنش مهسا کرامتی به برخی کاربران درباره شب قدر

واکنش مهسا کرامتی به برخی کاربران درباره شب قدر

واکنش مهسا کرامتی به نظرات برخی کاربران در خصوص پستی که به مناسبت شب قدر منتشر کرده است.

او با انتشار پستی جدید به نام خدا سلام برای همه کسانی که این متن را می خوانند نوشت. دیروز پستی گذاشتم که عکس العمل ها باعث تعجبم شد. بعضی ها به جانشان افتادند و بعضی ها به من حمله کردند که گفتم امیری را دوست دارم! و خواستم بگویم که با هر اجباری مخالفم و آن را با صدای بلند اعلام کنم. با حجاب اجباری، با بی نباتی اجباری، با دین اجباری، با بی دینی اجباری، اختلاط عقاید مردم با سیاست، با این همه نفرت و نفرت پراکنی به دلیل اختلاف عقیده، با نیرنگ از ترس امتحان، با بهانه ترس از ضرر. . جداول، و این موضع روشن من است.

واکنش مهسا کرامتی به برخی کاربران درباره شب قدر
واکنش مهسا کرامتی به برخی کاربران درباره شب قدر

————- بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده دیدگاه رسانه بازیگرها نیست. بازیگرها در شبکه های اجتماعی داخلی

واکنش مهسا کرامتی به برخی کاربران درباره شب قدر ابتدا در سایت بازیگرها نوشته شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.