نظرات کاربران درباره سریال پوست شیر ​​قسمت ۲۳ (فصل ۳، قسمت ۷)

نظرات کاربران درباره سریال پوست شیر ​​قسمت ۲۳ (فصل ۳، قسمت ۷)

در این قسمت از سایت بازیگرها مقاله ای در مورد نظرات بینندگان و کاربران در مورد پوست شیر ​​قسمت 23 (فصل سوم قسمت هفتم) + بررسی و تحلیل برای شما آورده ایم. با ما بمان.

همچنین می توانید نظرات خود را در انتهای مقاله ارسال کنید. نظر شما در مورد قسمت 7، فصل 3 پوست شیر تجزیه و تحلیل و بررسی در این مقاله گنجانده شود.

نظر کاربران در مورد قسمت 23 سریال پوست شیر

fatimajon839. رسما ربطی به اپیزود میخان و شواهد پرونده دیوار محمودی و بهاروند نداشت اما اصلا بعید نیست که بخواهند بیننده را گمراه کنند… هنوز هم احساس می کنم شیرین بیشتر پشت صحنه است. برنامه ای از این… بار دیگر تیزر منتشر شد. که با چادر به سرش گریه می کند و با کنایه و اکراه به یکی می گوید … فکر می کنی اینقدر زیاده روی می کنی…؟! انگار صحنه ای از آخرین و اصلی ترین اعتراف شیرین بود…!! zsharifi1400 بعد از بیست و سه قسمت هنوز تکلیف بهزاد مشخص نشده که چرا لیلا را با آن وضعیت از خانه بیرون کرد، در این قسمت مشخص شد که صدرا یک خواهر بزرگتر دارد که حالش خوب نیست و رفته است. چیزهای زیادی در این سریال ناگفته باقی مانده است که همه را به تعویق می اندازد. در قسمت های اخیر آنقدر دست و پای منصور را دیدیم که فکر می کنیم آشناست، سپس در قسمت 20 بازیگر جدید به این نتیجه می رسد که این همان منصوری است که پانزده سال پیش مرده است… چرا؟ هنوز منتظر یکی از شخصیت هایی هستم که در قسمت های اول دیدیم؟ _cottage_music الان همه این افراد در مکان های حساس فیلم می گیرند. در نهایت آنقدر زباله خواهید داشت که محدودیتی وجود ندارد. نباشید، زیرا ممکن است سرنخ را در دست داشته باشید، اما ممکن است به دور نگاه نکنید. با عصبانیت، سپس از ساحل عکس می گیرد. اول اینکه مطمئنم قاتل کسی است که عکس را در ساحل گرفته است. حالا یا ناپدری ساحل یا صدرا ali_lak_7474 منصور آخر فیلم به یکی چشمکی میزنه، اون آدمی هست که میبره حموم و بهش رشوه میده که براش کارهای بیرون انجام بده، مثل راضی کردن مادرش، پوریا، جواهری. این قسمت چیزی جز بازی خوب مجتبی پیرزاده نداشت، صحنه های تکراری و خسته کننده بیش از همه، دیالوگ رضا را اصلا دوست نداشتم، پدر و مادرش را جلوی دو بچه تهدید می کرد، در کل یکی از کسل کننده ترین و خسته کننده ترین ها بود. بدترین و کسل کننده ترین قسمت های سریال. بیشتر از قسمت های 19 و 20 که مثل قسمت قبل کاملا قابل پیش بینی هستند، پوست شیر ​​دیگر جذابیت قسمت قبل را ندارد. او می توانست به جای اضافه کردن این همه سکانس، منصور را به درخت پیوند دهد یا به جای قسمت خشک، منصور بهروز یا افرادش را به جستجوی فرشاد ارگ بفرستد. بی حس حالا باید یه هفته دیگه صبر کنیم به امید محمد.zahiri1 جان دو تو فیلم دیده شده همه چی رو یقه گرفت این منصور هیچی مثل موش گردن نمیگیره یلداهسن. و وقت من ارزش داره farhad.pazhuohan تو قسمت بعد عرق گیر میاد شناساییش میکنه منصور قاتل میشه یعنی دو فصل و نیم به ما غذا میده و بعد از 20 قسمت میره تیمم پانزده سال پیش محسن.مشهوری. بله تا دیروز می گفتند کار مشکات و مرتضی است. خداروشکر موضوع سیم کارت هم روشن شد وطن پرستان مرتضی قانع نشدند.

+++++++++++++++++++++++

پوست شیر ​​قسمت 22 نظرات به روز شد; لطفا دوباره از این مقاله دیدن کنید.

لینک قسمت های فصل سوم سریال پوست شیر

سریال پوست شیر ​​فصل 3 قسمت 7

دانلود سریال پوست شیر ​​فصل 3 قسمت 6

پوست شیر ​​فصل 3 قسمت 5 + قسمت 21

دانلود سریال پوست شیر ​​فصل سوم قسمت چهارم

قسمت سوم فصل سوم پوست شیر.

دانلود سریال پوست شیر ​​فصل 3 قسمت 2 + قسمت 18

دانلود کامل سریال پوست شیر ​​فصل 3 قسمت 1 قسمت 17

دانلود قسمت های فصل دوم سریال پوست شیر

سریال پوست شیر ​​فصل 2 قسمت 8 + قسمت 16

لینک دانلود کامل سریال پوست شیر ​​فصل دوم قسمت هفتم + قسمت پانزدهم

دانلود کامل سریال پوست شیر ​​فصل دوم قسمت ششم + لینک مستقیم قانونی

لینک دانلود کامل قسمت پنجم سریال پوست شیر ​​فصل دوم + لینک مستقیم قانونی

دانلود سریال پوست شیر ​​فصل دوم قسمت چهارم + لینک مستقیم قانونی

لینک دانلود کامل فصل دوم قسمت سوم سریال پوست شیر ​​+ لینک مستقیم قانونی

دانلود کامل فصل دوم قسمت دوم سریال پوست شیر ​​+ لینک مستقیم قانونی

لینک دانلود کامل فصل دوم قسمت اول سریال پوست شیر ​​+ لینک مستقیم قانونی

قسمت های پخش شده از فصل 1 سریال پوست شیر

دانلود سریال پوست شیر ​​فصل 1 قسمت 8

لینک دانلود سریال پوست شیر ​​فصل اول قسمت هفتم

دانلود قسمت 6 سریال پوست شیر ​​فصل 1

لینک دانلود سریال پوست شیر ​​فصل اول قسمت پنجم

دانلود سریال پوست شیر ​​فصل 1 قسمت 4

لینک دانلود سریال پوست شیر ​​فصل اول قسمت سوم

دانلود قسمت 2 فصل 1 سریال پوست شیر

لینک دانلود سریال پوست شیر ​​فصل اول قسمت اول

نوشته نظرات کاربران سریال پوست شیر ​​قسمت 23 (فصل سوم قسمت 7) اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.