یوسف تیموری و مونا کرمی با این عکس سر و صدایی به پا کردند

یوسف تیموری و مونا کرمی با این عکس سر و صدایی به پا کردند

در این قسمت از بازیگرها مطلبی در مورد یوسف تیموری و مونا کرمی که با این عکس سروصدا به پا کردند را برای شما آورده ایم، لطفا با ما همراه باشید.

در جدیدترین عکس منتشر شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، یوسف تیموری و مونا کرمی تصویری از خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشتند.

یوسف تیموری و مونا کرمی
یوسف تیموری و مونا کرمی

مونا کرمی متولد ۲۷ آذر ۱۳۶۹ در گلستان بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل مهندسی منابع طبیعی است که از کودکی با تئاتر شروع کرد و سپس با فیلم کوتاه به تلویزیون آمد و اکنون در سطح اول کار می کند.

مونا کرمی او در شهرستان مینودشت استان گلستان در خانواده ای 4 نفره به دنیا آمد و تنها یک برادر به نام مجید دارد که 3 سال از او کوچکتر است و در موسیقی فعالیت می کند.

اولین بار در سال ۱۳۷۸ در سن ۹ سالگی با تئاتر عروسکی در مینودشت به روی صحنه رفت تا اینکه با حضور آکادمی به عنوان بدلکار به کار خود ادامه داد و توانست رتبه اول اجرا را کسب کند. در جشنواره دانشجویی در سال 2014، زمانی که 25 سال داشت، اولین کارگردانی خود را با سریال The Patient Standard انجام داد. سعید آقاخانی او در این سریال در نقش سحر همسر بابک حمیدیان با بازی در کنار بازیگرانی چون جواد عزتی، علیرضا خمسه، شیلا خداداد، رویا تیموریان و پوریا پورسرخ جلوی دوربین رفت که به گفته خودش بهترین اتفاق است. از درگذشت او زندگی هنری پس از بازی در سریال بیمار استاندارد، دو سال از عرصه هنر دور ماند تا اینکه با فیلم کوتاه چوردرزه بازگشت و دوباره وارد عرصه تئاتر شد و در سال ۱۳۹۵ اولین تجربه سینمایی خود را با فیلم آپاندیس به کارگردانی حسین تجربه کرد. نمازی. .

————–

بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده دیدگاه رسانه بازیگرها نیست. بازیگرها در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته یوسف تیموری و مونا کرمی با این عکس که اولین بار در سایت بازیگرها منتشر شد سر و صدایی به پا کردند. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.